• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
آیت‌الله ناصری در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید:

استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا و ایثارگران در مسیر کادرسازی برای انقلاب

  • ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا و ایثارگران در مسیر کادرسازی برای انقلاب

آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: امام خمینی(ره) همواره به این آیه که قیام را بر اساس رضایت خدا داشته باشید، ایمان داشت همانگونه که انقلاب اسلامی نیز قیامی در راه خدا بود و امام بر این معنا باور داشت و خدا نیز […]

آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: امام خمینی(ره) همواره به این آیه که قیام را بر اساس رضایت خدا داشته باشید، ایمان داشت همانگونه که انقلاب اسلامی نیز قیامی در راه خدا بود و امام بر این معنا باور داشت و خدا نیز او را در این مسیر کمک کرد و حتی یک لحظه هم برای غیر خدا کار نکرد.

وی با بیان اینکه شهدا و جانبازان و رزمندگان ما نیز بر همین مبنا حرکت کردند، عنوان کرد: امیدواریم همه ما این توفیق را داشته باشیم که ما نیز در همین مسیر حرکت کنیم و در همه امور خود، ابتدا رضایت خدا را مدنظر داشته باشیم.

امام جمعه یزد ادامه داد: امروز در برابر این همه توطئه و دسیسه های دشمنان نیز باید از خدا مدد بگیریم زیرا در این شرایط اگر دست یاری خدا نباشد، نمی توانیم در برابر این همه توطئه و بدخواهی دوام بیاوریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جمعیت گسترده‌ای زیر پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند، افزود: لازم است توجه جدی به خانواده ها به ویژه فرزندان شهدا و جانبازان شود و لازم است در همه زمینه های علمی، معیشتی، اخلاقی و تربیتی کار ویژه برای آنها انجام شود.

ناصری ادامه داد: فرزندان شهدا و جانبازان باید ادامه دهنده راه پدران خود باشند بنابراین لازم است کار فرهنگی و عقیدتی ویژه ای برای آنها انجام شود و با توجه به وسوسه های شیاطین، باید به نحوی عمل شود که جذب خناسان نشوند وهمانند پدران خود از پرچمداران انقلاب اسلامی باشند.

*خلأ ایجاد شده در ارتباط جامعه با اجتماعات مذهبی نباید توسط دشمن پر شود

وی با اشاره به اینکه با شیوع کرونا، جامعه تا حدی از اجتماعات مذهبی، مساجد، روحانیون فاصله گرفتند، افزود: این امر خلأیی در جامعه ایجاد کرده و دشمن در تلاش است این خلأ را به نفع خود پر کند و در این شرایط فرزندان شهدا و جانبازان نیز در امان نیستند بنابراین مسئولان تلاش کنند این خلأ را به نحوی پر کنند که دشمن به اهداف خود دست پیدا نکند و پیوند جامعه و اقشار خاص با اجتماعات مذهبی مستحکم شود.

امام جمعه یزد اظهار داشت: جامعه ما نیازمند تغییر و تحولات جدی به ویژه در حوزه آموزش است و افراد جامعه باید به نحوی آموزش ببینند که تفکر، تعقل و تدین در آنها نهادینه شود و این موضوع مهم باید از مدارس آغاز شود.

*سبک زندگی اسلامی در جامعه مغفول مانده است

ناصری ادامه داد: سبک زندگی اسلامی و راه و رسمی که خدا و پیامبر خدا برای ما ترسیم کرده‌اند، مغفول است و در مدارس ما کمتر به آن توجه می شود.

وی ادامه داد: برای حفظ نسل آینده، نیازمند ایجاد تحول جدی در آموزش و پرورش هستیم و این تحول هم باید در زمینه علمی و هم در زمینه اخلاقی و تربیتی و دینی ایجاد شود.

ناصری تاکید کرد: با کار فرهنگی و عقیدتی و علمی برای افراد و قشرهای مختلف به ویژه خانواده های شهدا و جانبازان باید برای آینده انقلاب نیرو پروری و کادرسازی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=1505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.