• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

امام جمعه یزد: ۹ دی پیام‌آور بصیرت و مقاومت است

  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
امام جمعه یزد: ۹ دی پیام‌آور بصیرت و مقاومت است

آیت‌الله ناصری امام جمعه یزد با گرامیداشت ۹ دی اظهار داشت: نهم دی ماه پیام‌هایی دارد که باید حافظ این پیام‌ها باشیم و تلاش کنیم آثار این واقعه مهم تاریخی در جامعه باقی بماند. وی عنوان کرد: امروز در شرایطی که جنگ روانی دشمن علیه اسلام و انقلاب شدت گرفته و حرکت موذیانه در راستای […]

آیت‌الله ناصری امام جمعه یزد با گرامیداشت ۹ دی اظهار داشت: نهم دی ماه پیام‌هایی دارد که باید حافظ این پیام‌ها باشیم و تلاش کنیم آثار این واقعه مهم تاریخی در جامعه باقی بماند.

وی عنوان کرد: امروز در شرایطی که جنگ روانی دشمن علیه اسلام و انقلاب شدت گرفته و حرکت موذیانه در راستای تحریف مسائل، تحریف حوادث و وقایع آغاز شده، باید جامعه را از آسیب‌های این تحریف‌ها مصون نگه داریم.

آیت الله ناصری ادامه داد: این تحریف‌ها سبب شده تا عده‌ای از مسیر فهم درست، سبک الهی، اندیشه‌ورزی و فهم انقلاب و اسلام خارج شوند.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه دشمن با بیان مسائل دور از واقعیت و دگرگون جلوه دادن یا تخریب کردن افراد و چهره‌ها تلاش می کند مسیر انقلاب را منحرف کند، افزود: لازمه اینکه جامعه، نظام و انقلاب از همه این مسائل مصون بماند، بصیرت است.

وی به تشریح مفهوم و معنای بصیرت پرداخت و گفت: بصیرت به معنای آگاهی، اطلاع و دقت در مورد اصل اسلام و دقت در مورد بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

آیت الله ناصری با اشاره به شرایط فعلی جامعه و حرکت‌های موذیانه دشمنان تاکید کرد: آنچه که اکنون ضرورت دارد، ترویج پیام ۹ دی است و ۹ دی، پیام آور بصیرت، مقاومت و حضور در صحنه است.

امام جمعه یزد با اشاره به ترفندهای مختلفی که دشمنان برای مخدوش جلوه دادن چهره انقلاب و اسلام به کار می گیرند، افزود: یکی از این ترفندها، حقه‌های رسانه‌ای است و دشمنان با استفاده از ابزارهای رسانه ای که در اختیار دارند، حقیقت انقلاب و اسلام را کتمان و پیشرفت‌های کشور ما در سایه نظام اسلامی را انکار می کنند.

وی تاکید کرد: همه ما باید در برابر این ترفندها هوشیار باشیم و به مردم نیز آگاهی‌های لازم را ارائه دهیم، اهداف دشمن را درک کنیم و پای اصل ولایت و اصول انقلاب بمانیم تا دشمن موفق نشود اهداف خود را پیاده کند و جامعه ما را از مسیر خود دور را منحرف کند.

آیت الله ناصری بر لزوم تلاش برای ماندگاری پیام ۹ دی در جامعه تاکید کرد و گفت: نباید اجازه دهیم دشمن از شرایط کشور سوءاستفاده کند و ما را نسبت به انقلاب سست و از اهداف و آرمان‌های آن دور کند.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=1873

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.