• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

قدردانی امام‌جمعه یزد از حضور مردم در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
قدردانی امام‌جمعه یزد از حضور مردم در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن

بسم الله الرحمن الرحیم انقلاب اسلامی ایران یکی از شگفتی های تاریخ است که در حقیقت می توان آن را معجزه تاریخ نام نهاد. زیرا اولاً انقلاب اسلامی برخاسته از توده های مردم مستضعف و پابرهنه است که با عشق و علاقه انقلاب را شکوفا ساختند. ثانیاً رهبر و بنیانگذار انقلاب شخصی بود که در […]

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران یکی از شگفتی های تاریخ است که در حقیقت می توان آن را معجزه تاریخ نام نهاد. زیرا اولاً انقلاب اسلامی برخاسته از توده های مردم مستضعف و پابرهنه است که با عشق و علاقه انقلاب را شکوفا ساختند. ثانیاً رهبر و بنیانگذار انقلاب شخصی بود که در همه شرایط رضایت خداوند متعال مد نظرش بود و برای برپایی دین خدا همه وجودش را نثار نمود. ثالثاً همه دولت های مستکبر و قدرتمند دشمن سرسخت این انقلاب بودند و برای خاموشی یا براندازی آن از هیچ کوششی فروگذار نکردند. انواع توطئه ها را چیدند از جنگ تحمیلی گرفته تا تحریم اقتصادی و ترورهای ناجوانمردانه ولی این انقلاب با رضایت و عنایت خداوند متعال همچنان استوار بر دوش مردم برقرار ماند. رابعاً با وجود همه تنگناهای اقتصادی و مالی و معیشتی مردم همچنان حامی واقعی انقلاب اسلام و رهبریت آن هستند.
امسال نیز همچون سال های گذشته شاهد بودیم که مردم به هر شکل ممکن حمایت خود را از آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعلام نمودند.
فی الواقع دشمن از این پشتیبانی گسترده مردمی سرگردان و حیران است و با بوق های تبلیغاتی گسترده خود مشکلات مالی را فریاد می زند تا به گمانش انقلاب اسلامی را از حمایت مردمی تهی گرداند ولی هیهات که این مردم رهروان حسین بن علی هستند و رهرو اسلام علوی و مبادا که رهبرشان را تنها گذارند و به آرمانهایشان پشت کنند. تظاهرات ۲۲ بهمن امسال نشان از این واقعیت دارد که تبلیغات گسترده دشمن در روح و همت توده های مردم بی اثر است و حساب معضلات معیشتی مردم از حساب اصل انقلاب جداست. خداوند این مردم عزیز را با قدرت خود حمایت فرماید و اجر و مزد اخروی به آنان عطا فرماید و به مسئولین مملکتی توفیق قدردانی و خدمت به مردم را عطا فرماید و انشاء الله خدای متعال با اراده خود همه مشکلات را در مملکت ما برطرف فرماید و زمینه ظهور منجی عالم بشریت را فراهم نماید.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=2534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.