• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
امام جمعه یزد:

مسئولان با خنثی سازی تحریم ها زمینه رونق تولید را فراهم کنند

  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
مسئولان با خنثی سازی تحریم ها زمینه رونق تولید را فراهم کنند
امام جمعه یزد گفت: امیدواریم مسئولان هرچه سریعتر با خنثی سازی تحریم ها و رفع مشکلات، زمینه رونق تولید را فراهم کنند.

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با ۳۰ نفر از دامداران صنعتی کشور به عنوان جهادگران اقتصادی اظهار داشت: وظیفه همه ما خدمت به جامعه و مردم است و خدمت به مردم باید سرلوحه امور همگان باشد و کسانی که تولید می کنند، از اجر بسیاری برخوردار هستند.

وی با اشاره به مشکلاتی که دامداران با آن مواجه هستند، افزود: اگر به خداوند متعال توکل داشته باشید، اطمینان داشته باشید که این مشکلات با صبر و استقامت برطرف می شود البته وظیفه همه مسئولان این است که زمینه را برای رشد و پیشرفت کار شما فراهم کنند.

ناصری با بیان اینکه فعالان حوزه تولید، جهادگران اقتصادی هستند، عنوان کرد: تحمل رنج و مشقت در مسیر تولید بی شک اجر و مزد خود را دارد و کسی که در راه خدا جهاد می کند، خدا راه را به او نشان خواهد داد.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه مسئولان برای رفع موانع کسب و کار در حال برنامه ریزی هستند، افزود: امیدواریم مسئولان هرچه سریعتر با خنثی سازی تحریم ها و رفع مشکلات، زمینه رونق تولید و شکوفایی اقتصادی کشور را فراهم کنند.

آیت الله ناصری با اشاره به مشکلات حوزه خوراک دام بیان کرد: در این زمینه به رئیس جمهور پیشنهاد دادم که وزارت جهاد کشاورزی هر استان را مکلف به خودکفایی در زمینه تولید خوراک دام استان خود کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید خوراک دام در کشور ما وجود دارد، افزود: حتی خود دامداران می توانند در کنار دامداری خود به کشت خوراک دام نیز بپردازند که البته دولت نیز در این زمینه باید همراهی و مساعدت کند.

آیت الله ناصری ادامه داد: در این شرایط لازم نیست همواره نگران مسئله تامین خوراک دام باشید و تحقق این امر نیازمند همت و همدلی دارد و امیدواریم هرچه سریعتر به خودکفایی در تامین خوراک دام دست پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: در این شرایط دشوار اقتصادی باید سختی ها و مشکلات را تحمل کرد و چاره ای هم نیست و امیدواریم با استقامت در مسیر تولید، به زودی به شرایط مطلوب اقتصادی برسیم.

آیت الله ناصری اظهار داشت: البته عده ای نیز سودجو و زیاده خواه هستند و با کارشکنی مشکلاتی ایجاد می کنند که باید جهت رفع این مشکلات نیز برنامه ریزی و اقدام لازم صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: خدمت برای خدا و بندگان خدا ارزشمند و ماندگار است بنابراین به کار جهادی خود ادامه دهید و در مسیر خود به فکر افرادی باشید که محتاج به ماحصل تولید شما هستند.

گفتنی است؛ در این دیدار دامداران مناطق مختلف کشور به بیان مسائل و مشکلات خود در زمینه دامداری پرداختند.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=2597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.