• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
امام جمعه یزد:

با جهاد تبیین تهاجم ترکیبی دشمن خنثی می شود

  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
با جهاد تبیین تهاجم ترکیبی دشمن خنثی می شود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: با توجه به اینکه تهاجم ترکیبی دشمن تا حدودی در جامعه اثر خود را گذاشته، باید با تبیین دستاوردهای انقلاب به دفاع از نظام اسلامی و مقابله با دشمن بپردازیم.

آیت الله محمدرضا ناصری در اجلاسیه مجمع بسیجیان استان یزد اظهار داشت: اگر سیره امام و وصیت نامه امام دوباره مطالعه و بازنگری شود هم می تواند چراغ راه و هم دستورالعملی برای مدیران و مسئولان باشد.

وی بیان کرد: فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبری بسیار ارزشمند و راهگشاست و در مواردی نسبت به آن غفلت شده و به کتاب تبدیل شده و در کتابخانه ها خاک می خورد در حالی که باید این رهنمودهای ارزشمند در کشور مورد استفاده قرار گیرد.

ناصری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مقوله جنگ ترکیبی را مطرح کردند، افزود: منظور از جنگ ترکیبی از نظر ایشان، جنگی است که کشورهای مختلف با رویکردهای مختلف از جمله جنگ اقتصادی، رسانه ای، روانی، فرهنگی و … آغاز کرده اند که باید روی این موضوع کار شود.

امام جمعه یزد، جهاد تبیین را نیز یکی از دغدغه های رهبری دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه تهاجم ترکیبی دشمن تا حدودی در جامعه اثر خود را گذاشته، باید با تبیین دستاوردهای انقلاب به دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و مقابله با دشمن بپردازیم.

وی تاکید کرد: دشمن در حال وارونه نشان دادن موفقیت های انقلاب و نظام است و باید بتوانیم با جهاد تبیین، این اقدام دشمن را نقش بر آب کنیم.

ناصری، استمرار انقلاب را نیز بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: انقلاب و حرکتی موفق است که استمرار داشته باشد اما دشمن در تلاش است که اینگونه القا کند که انقلاب اسلامی در حال افول است که در این شرایط، شرط استمرار، عمل به آرمانهای انقلاب است.

امام جمعه یزد اظهار داشت: اگر امام انقلاب درونی را برنامه ریزی نکرده بود به ویژه در میان جوانان، نمی توان مردم را به صحنه آورد و بعد از پیروزی انقلاب هم این همه جوان به جبهه ها نمی رفتند بنابراین انقلاب درونی اتفاق افتاد.

وی افزود: دشمن می خواهد با تهاجم ترکیبی، انقلاب درونی را از بین ببرد و بصیرتی که در اذهان و قلوب آمده را خاموش کند اما نباید اجازه دهیم این موضوع محقق شود.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از غفلت های ما در چهار دهه گذشته، غفلت از کادرسازی است، افزود: نیروهای توانمند، کاری، پیشرو و انقلابی در جبهه ها خود را نشان دادند و بعد از آن از این موضوع غفلت شد در حالی که یکی از اساسی ترین کارهایی که باید در این سالها انجام می شد، کادرسازی است.

وی ادامه داد: امروز هر استان باید هزاران نیروی قوی داشته باشد تا در مدیریت ها نماند در حالی که اکنون با کمبود نیروی توانمند مواجه هستیم و بیشتر فعالیت های نیروهای انقلابی در حوزه های سیاسی صرف شد.

ناصری بیان کرد: دانشگاه های ما نیز به دنبال کادرسازی نبودند بلکه به دنبال خواندن و نوشتن بودند اما اکنون خوشبختانه حرکت آغاز شده و گرچه کمی دیر است اما باید تعجیل شود زیرا یکی از مواردی که می تواند استمرار انقلاب را به دنبال داشته باشد، کادرسازی قوی است.

وی در این مراسم به مسائل راهگشا در حوزه آموزش، صنعت، دانشگاه و … پرداخت و گفت: بی شک استعدادهای جوانان ما از دیگر کشورها کمتر نیست و با یک برنامه ریزی در حوزه های مختلف به ویژه صنعت می توان به موفقیت های بزرگی دست یافت.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=2630

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.