• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
آیت الله ناصری در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد:

روند طولانی کار در ادارات ثبت اسناد اصلاح شود

  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
روند طولانی کار در ادارات ثبت اسناد اصلاح شود
امام جمعه یزد بر لزوم اصلاح روند طولانی کار در ادارات ثبت اسناد به ویژه در استان یزد تاکید کرد.

آیت الله محمدرضا ناصری در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد با اشاره به اینکه ثبت اسناد از جمله اداراتی است که مراجعات مردمی بسیاری دارد، اظهار داشت: رفع مشکلات مردم فرصت مناسبی برای خدمت است و مدیران نباید این فرصت را از دست بدهند.

وی با اشاره به مسائل و مشکلاتی که مردم در ادارات ثبت با آن مواجه هستند، عنوان کرد: ادارات ثبت باید حساسیت و دقت کار خود را افزایش دهند و امور را به نحوی ساماندهی کنند که مردم با کمترین مشکل مواجه شوند.

ناصری با اشاره به برخی اشتباهاتی که در ثبت اسناد انجام می شود، ادامه داد: دقت بالا، لازمه کار در دستگاهی نظیر ثبت اسناد است و رعایت قانون و حکم شرع از جمله الزامات اجرایی در این حوزه است.

امام جمعه یزد بر رعایت حال مردم تاکید کرد و گفت: طولانی شدن روند کار مردم را ناراضی کرده بنابراین کارمندان باید ضمن دقت بالا، سرعت کار را نیز بالا ببرند و حامی مردمی باشند که راه و روش دفاع از حقوق خود را نمی دانند.

ناصری تصریح کرد: باید در همه امور خدا را شاهد و ناظر کار خود بدانیم و همه کارها را برای رضایت خدا انجام دهیم به ویژه در دستگاه هایی که با حق و حقوق مردم سر و کار دارند.

وی، سازمان ثبت اسناد را با توجه به اینکه تشکیلاتی قضایی به شمار می رود، بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: همین اهمیت و جایگاه، مسئولیت در این اداره را جدی‌تر کرده است.

ناصری بر رعایت و اجرای قانون بدون در نظر گرفتن جایگاه اجتماعی و اقتصادی افراد تاکید کرد و یادآور شد: کارکنان، مدیران و افرادی که با مردم سر و کار دارند باید مراقب باشند که حقوق مردم ضایع نشود.

وی همچنین بر لزوم سرعت عمل بخشیدن به امور در دستگاه ها تاکید کرد و گفت: ثبت اسناد از جمله دستگاه هایی است که مردم از روند طولانی کار در آن گلایه دارند.

در این مراسم از زحمات علی کریمی تقدیر و شهرام تقدم به عنوان مدیرکل ثبت اسناد استان یزد معرفی شد.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=2633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.