• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

آیت الله ناصری: جهت نشر مبانی قرآن در استان یزد اهتمام ویژه ای نیاز است

  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
آیت الله ناصری: جهت نشر مبانی قرآن در استان یزد اهتمام ویژه ای نیاز است

آیت الله محمدرضا ناصری در جلسه شورای فرهنگ عمومی با محوریت فعالیت‌های قرآنی با اشاره به اهمیت قرآن کریم به عنوان کلام خدا اظهار داشت: قرآن هدف و سبک زندگی و رسیدن به مقصد اعلایی که خدا ما را برای آن خلق کرده را نشان داده و اینکه گفته می شود نشر قرآن باید فراگیر […]

آیت الله محمدرضا ناصری در جلسه شورای فرهنگ عمومی با محوریت فعالیت‌های قرآنی با اشاره به اهمیت قرآن کریم به عنوان کلام خدا اظهار داشت: قرآن هدف و سبک زندگی و رسیدن به مقصد اعلایی که خدا ما را برای آن خلق کرده را نشان داده و اینکه گفته می شود نشر قرآن باید فراگیر شود، برای این است که انسان از آموزه های قرآنی بهره مند شود و بتواند به کمال الهی دست پیدا کند.

وی عنوان کرد: رسیدن به کمال الهی با همراهی و انس با قرآن امکان‌پذیر است و تنها در این صورت است که ترفیع خواهیم گرفت و اگر می خواهیم در مسیر سعادت قدم برداریم، باید در مسیر قرآن قرار بگیریم.

ناصری با بیان اینکه هنوز نتوانسته ایم قرآن را همگانی کنیم، افزود: طرحی که امروز در شورای فرهنگ عمومی یزد مطرح شد، طرح خوبی است و اگر بتواند محله به محله و خانه به خانه اجرا شود، می توانیم به فراگیر شدن قرآن و معارف قرآن امیدوار باشیم.

امام جمعه یزد با بیان اینکه انقلاب ما بر اساس دستورات الهی و قرآنی بنا شده است، بیان کرد: قرآنی ها باید انقلابی‌تر از همه باشند زیرا مبدا و اساس و پایه انقلاب ما قرآن است و اساس و پایه به کمال رسیدن نیز قرآن است بنابراین قرآن و انقلاب از یکدیگر جدا نیستند.

وی تصریح کرد: راه قرآنی ها، صراط مستقیم است و باید به هر نحوی که شده، کلام خدا را به مردم برسانید و باید از همه ظرفیت ها از جمله ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ قرآنی استفاده شود.

ناصری با بیان اینکه قرآن یار و مددکار قرآنی هاست، عنوان کرد: نیت خود را برای رضای خدا خالص کنید و توصیه امام و رهبری نیز ترویج فرهنگ قرآنی است و کسی را ندیدم که همانند امام خمینی(ره) با قرآن مأنوس باشد و تمام امور انقلاب را با قرآن پیش برد.

تصاویر جلسه شورای فرهنگ عمومی یزد

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=2674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.