• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

آیت الله ناصری : جهادگران نیروهای موثر در استمرار انقلاب اسلامی هستند

  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
آیت الله ناصری : جهادگران نیروهای موثر در استمرار انقلاب اسلامی هستند
امام جمعه یزد با اشاره به اینکه خدمت به مردم و رفع محرومیت ها گامی در مسیر استمرار انقلاب اسلامی است، گفت: جهادگران نیروهای موثر در استمرار انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در مراسم تقدیر از گروه های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان یزد با اشاره به اینکه انقلاب ما ۴۰ سال با عنایت خداوند متعال حفظ شده است، اظهار داشت: امروز باید به دنبال استمرار انقلاب باشیم و اگر می خواهیم انقلاب استمرار داشته باشد باید مواردی که باعث وقوع انقلاب شد را تقویت کنیم.

وی عنوان کرد: اگر بی توجهی، نا امیدی و انحراف فکری به سراغ ما بیاید، انقلاب صدمه خواهد دید و دشمن نیز در صدد تحقق همه این موارد است و می خواهد موفقیت ها را وارونه جلوه دهد و مردم را نا امید کند در حالی که نا امیدی سم مهلک در مسیر پیشرفت است.

ناصری با بیان اینکه عده زیادی پای این انقلاب ایستادند و سلامت و جان و مال خود را دادند، افزود: امروز هم برای استمرار انقلاب نباید از هیچ چیز دریغ کنیم.

امام جمعه یزد تاکید کرد: باید تلاش کنیم استمرار انقلاب را تا ظهور حضرت مهدی (عج)که مقدمات آن فراهم شده، ادامه دهیم و معتقدیم که انقلاب ما، زمینه ساز انقلاب حضرت مهدی(عج) است.

وی ادامه داد: در این مسیر باید علاوه بر روشنگری، دشمن و دشمنی ها را نیز بشناسیم و مقابل این دشمنی ها بایستیم و ببینیم که دشمن از کجا به ما ضربه می زند، نقاط ضعف را شناسائی کرده و جهت رفع آن اقدام نمائیم.

ناصری ادامه داد: یکی از راه های استمرار انقلاب اسلامی، رسیدگی به امور مردم به ویژه نیازمندان است که این امر توسط گروه های جهادی در حال انجام است.

امام جمعه یزد، اخلاق خوب، رفتار خوب، کمک، ایثارگری نسبت به مردم را نیز از راه های حفظ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: با اخلاق و رفتار خوب و کمک و خدمت صادقانه، مردم به انقلاب امیدوار می شوند.

ناصری ادامه داد: جهادگران باید در همه زمینه ها از تعلیم و تربیت نسل جوان تا مقابله با دشمنانی که به دنبال وارونه نشان دادن واقعیت ها نظام و انقلاب هستند، جهاد کنند.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام در این زمینه ها موفق بوده و حرکات خوبی داشته و اقدامات خوبی انجام داده و روی مشکلات اساسی کشور کار کرده است، اظهار امیدواری کرد: این ستاد بتواند در راستای رفع نیازها و دغدغه ها و محرومیت ها بیشتر، دقیق تر و ظریف تر کار کند به ویژه در جذب نیروهای تازه نفس، جوانان و نوجوانان و کادرسازی برای آینده و تحقق رهنمودهای رهبری اقدامات اساسی انجام دهد.

*خدمات اشتغالزایی در ۱۸۱ روستای استان یزد ایجاد شد

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به اجرای پویش لبخند احسان اظهار داشت: در مرحله اول ۵۰۰ نفر از نیازمندان زیر پوشش خدمات دندانپزشکی قرار می گیرند.

محمدی پناه به تشریح دیگر طرح ها و پویش های ستاد اجرایی امام در سطح استان پرداخت و افزود: در طول دو سال گذشته در ۱۸۱ روستا خدمات اشتغالزایی داشته ایم که برای ۱۱ هزار و ۶۰۰ نفر شغل ایجاد شد.

وی همچنین از احداث ۲۷ مدرسه خبر داد و گفت: ۱۴ مدرسه احداث و تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده و ۱۳ مدرسه نیز در دست احداث است.

در این مراسم از جهادگران ستاد اجرایی فرمان امام استان یزد تقدیر شد.

دفتر  امام جمعه دفتر  امام جمعه دفتر  امام جمعه دفتر  امام جمعه دفتر  امام جمعه دفتر  امام جمعه

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=2903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.