• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه یزد در پیام تبریک سال نو:

حرکت در مسیر استمرار انقلاب و زمینه سازی ظهور منجی اولویت همگان در سال جدید باشد

  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
حرکت در مسیر استمرار انقلاب و زمینه سازی ظهور منجی اولویت همگان در سال جدید باشد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: حرکت در مسیر استمرار انقلاب و زمینه سازی ظهور منجی اولویت همگان در سال جدید باشد.

آیت الله محمدرضا با تبریک سال نو اظهار داشت: خدا را شاکریم که یک سال دیگر به ما توفیق حیات و نعمت زندگی عنایت کرد و امیدواریم که این سال بر همه بندگان خدا و کسانی که در مسیر حق قدم بر می دارند، مبارک باشد و کسانی هم که در سال گذشته غفلت و بی توجهی و اشتباهی داشته اند، با عنایت خدا و به واسطه دعای حول حالنا الی احسن الحال، متحول شوند.

ناصری عنوان کرد: امیدواریم اگر نتوانستیم از عنایات خدا برای تقویت دین خدا و یاری بندگان خدا استفاده کنیم، در سال جدید بتوانیم بهترین حالات را برای تکامل زندگی داشته باشیم و خدمت به مردم را همیشه در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد: خداوند متعال در سال جدید به همه ما توفیق حرکت در مسیر استمرار انقلاب و زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) دهد و موانع این مسیر را برطرف و دشمنی های دشمنان را خنثی و همه را متوجه مسئولیت هایمان کند.

امام جمعه یزد با تبریک اعیاد شعبانیه و مصادف شدن آن با عید نوروز عنوان کرد: امیدواریم در این ایام با تقویت روحیه معنوی خود و با استغفار و دعا و نیایش بتوانیم آمادگی خوبی برای ماه مبارک رمضان کسب کنیم.

وی با اشاره به حضور گردشگران داخلی و خارجی در دارالعباده یزد در ایام نوروز افزود: به دست اندرکاران حوزه گردشگری توصیه می کنم که زمینه را برای بهره گیری بهتر گردشگران از سفر به یزد داشته باشند و هم خوراک معنوی به مهمانان بدهند و یزد و سوابق و شاخصه ها و اصالت های فرهنگی آن را به مسافران و گردشگران معرفی کنند.

ناصری با بیان اینکه یزد خاستگاه علمای بزرگی است که این علما باید به مهمانان نوروزی نیز معرفی شوند، افزود: شعارهای مذهبی، تصاویر علما و ویژگی های مذهبی مردم یزد در قالب پوستر و تصویر در مسیرهای گردشگری یزد به نمایش گذاشته شود.

امام جمعه یزد ادامه داد: نشانه یزد متدین و یزد دارالعباده باید در تمام سطح شهر مشخص باشد و سبک زندگی مردم این دیار را به نمایش بگذارد.

وی عنوان کرد: یزد حسینیه ایران است و مردم این دیار به اهل بیت عشق می ورزند و این مواردی است که باید به گردشگران به عنوان سفیران فرهنگی انتقال یابد.

ناصری به بازاری های یزد نیز توصیه به خوش خلقی و انصاف کرد و گفت: رفتار و منش شما می تواند خصلت و ویژگی های خوب یزدی ها را به سراسر دنیا منتقل کند و درس خداشناسی و عبادت در این مراوده ها به مسافران داده شود.

وی همچنین بر رعایت شئون اسلامی در تفرجگاه ها تاکید کرد و گفت: همگان از یزد به عنوان شهری امن یاد می کنند بنابراین همه باید در یزد امنیت را احساس کنند و از فعالیت افرادی که مخل آسایش مردم هستند، جلوگیری شود.

ناصری همچنین به تور لیدرها، هتلداران و تمامی دست اندرکاران گردشگری توصیه کرد: در برنامه های خود، نهایت تلاش برای بهره برداری معنوی گردشگران و آشنایی با فرهنگ غنی اسلامی را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=2973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.