• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

امام جمعه یزد: روز قدس هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در هم شکست

  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
امام جمعه یزد: روز قدس هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در هم شکست
امام جمعه یزد با اشاره به دستاوردهای راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس در دل مردم فلسطین امید و شجاعت ایجاد کرد.

آیت الله محمدرضا ناصری با گرامیداشت روز قدس اظهار داشت: اهمیت برگزاری راهپیمایی روز قدس به اندازه ای است که استکبار جهانی به ویژه صهیونیست‌ها از یک ماه قبل همه زمینه‌ها را مهیا و همه موانع را ایجاد می کنند تا در راهپیمایی اختلال ایجاد کرده و اجازه ندهند صدای مردم ایران و فلسطین به گوش مردم آزاده جهان برسد.
وی عنوان کرد: مسئله روز قدس کم کم جهانی شده و مردم آزاده کشورهای دنیا نیز متوجه مظلومیت مردم فلسطین شده اند.
ناصری ادامه داد: فایده حرکت جهانی روز قدس این بود که همه دنیا متوجه سفاکی صهیونیست‌ها شدند و راهپیمایی روز قدس اجازه نداد که مسئله فلسطین فراموش شود.
امام جمعه یزد بیان کرد: راهپیمایی روز قدس به فلسطین عظمت داد زیرا برای خدا و رضای خدا و خدمت به بندگان خدا بود و نیت پاک الهی داشت و به همین دلیل در دنیا سر و صدا کرد.
ناصری با اشاره به نیت خدایی امام خمینی(ره) برای تعیین روز قدس اظهار داشت: امام در مسئله فلسطین سیاسی بازی نکرد بلکه حرکت او برای نجات بندگان خدا بود و این حرکت را به عنوان یک مسلمان دغدغه‌مند و نه به عنوان یک رجل سیاسی آغاز کرد به همین دلیل نیز از زمانی که فلسطینی‌ها راهپیمایی روز قدس را شروع کردند، هر سال اهمیت و معنویت این راهپیمایی بیشتر شد.
امام جمعه یزد یادآور شد: مردم ایران حتی در شرایط سخت حاکم بر کشور، در دوران جنگ و بمباران در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و به همین دلیل نیز امروز روز قدس جهانی شده و همه مردم آزاده سراسر جهان، متوجه این روز و مظلومیت مردم فلسطین شده‌اند.
وی تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس سبب شد ترس و وحشت از صهیونیست‌ها ریخته شود و هیمنه ای که اسرائیل ایجاد کرده بود تا خود را بزرگ جلوه دهد، شکست و در شرایطی که همه اسرائیل را ضربه ناپذیر می دانستند و از گنبد آهنین آن می ترسیدند، راهپیمایی روز قدس باعث شد مردم بیدار شوند و این بیداری وحشت و ترس را از دل فلسطینی‌ها دور کرد و سبب شد آنها حق خود را با شجاعت مطالبه کنند.
ناصری ادامه داد: صهیونیست‌ها طی چند دهه گذشته نتوانسته‌اند حمله موثری به فلسطینی ها داشته باشند و در سه جنگی که اتفاق افتاد، گروه های مقاومت فلسطینی پیشرفت کردند و اینها از برکات راهپیمایی روز قدس است.
وی بیان کرد: مردم فلسطین امروز زنده و بیدار و شجاع هستند و این در شرایطی است که رسانه های بیگانه تمام دنیا چشمان خود را به جنایاتی که در فلسطین رخ می دهد بسته اند و در مقابل کودک کشی ها و جنایات صهیونیست‌ها اعتراض می کنند اما زمانی که فلسطینی با سنگ از خود دفاع می کند آن را پررنگ می کنند.
ناصری ادامه داد: حرکات، حمایت‌ها و مشاوره های افرادی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، در مردم فلسطین بیداری ایجاد کرد و این بیداری به آنها صبوری، ایستادگی و شجاعت و ارتباط با خدا آموخت و صهیونیست‌ها دیگر جرات نمی کنند مانند گذشته به فلسطین هجمه کنند.
وی با اشاره به دستاوردهایی راهپیمایی بیان کرد: راهپیمایی های روز قدس، بیداری فلسطین و انشالله پیروزی آنها را به دنبال داشته زیرا این راهپیمایی ها در دل آنها امید ایجاد کرده و به آنها در برابر صهیونیست ها شجاعت بخشیده و امیدواریم باز هم شاهد مقاومت مردم فلسطین تا پیروزی نهایی باشیم.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=3350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.