• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
آیت الله ناصری در دیدار با جمعی از کارگران و نمایندگان تشکل های کارگری استان یزد :

به کارگران مجال رشد و شکوفایی داده شود

  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
به کارگران مجال رشد و شکوفایی داده شود
نماینده ولی فقیه در استان یزد به کارفرمایان استان توصیه کرد به کارگران مجال رشد بدهید زیرا اگر به کارگران بها داده شود و به درستی رشد کنند، از هر کارخانه ای ده ها شرکت دانش بنیان به وجود خواهد آمد.

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با جمعی از کارگران و نمایندگان تشکل های کارگری استان یزد و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به اینکه کارگران در جامعه امروز مظلوم واقع شده است، اظهار داشت: حتی در برخی تجمعاتی که به اسم کارگران تشکیل می شود، فقط به دنبال بهره برداری سیاسی از حضور این قشر زحمتکش هستند.

وی با اشاره به اینکه گروه های سیاسی از جامعه کارگری سوء استفاده می کنند، افزود: کسانی که به دنبال بهره برداری‌های این چنینی از کارگران هستند، باید به فکر ارتقاء و بهبود معیشت آنها نیز باشند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه بسیاری از کارگران استعداد رشد و شکوفایی دارند، عنوان کرد: بسیاری از کارگران حتی می توانند بعد از مدتی کار تبدیل به کارآفرین شوند.
وی تاکید کرد: باید در زمینه ارتقاء تفکر و خلاقیت کارگران کار جدی شود زیرا این انتظار وجود دارد که با استفاده از قوه خلاقیت آنها، کیفیت تولیدات نیز بهبود یابد.

ناصری با بیان اینکه بسیاری از کارگران و جوانان ما از خارجی ها خلاق تر، خوش فکر تر و با استعدادتر هستند، افزود: متاسفانه بعضی از کارفرمایان از این ظرفیت ها غافل هستند.

وی بر لزوم استعدادیابی در جامعه کارگری تاکید کرد و اظهار داشت: اگر از این کارگران به درستی حمایت شود، و به آن ها بها داده شود به رشد و تعالی خواهند رسید و به پیشرفت آنها نیز کمک خواهد شد.

امام جمعه یزد تاکید کرد: کارفرمایان اگر می خواهند به کارگران خود خدمت کنند، استعدادسنجی کنند و به آنها مجال رشد بدهند زیرا اگر اینها به درستی رشد کنند، از هر کارخانه ای ده ها شرکت دانش بنیان به وجود خواهد آمد.

وی عنوان کرد: قدرت خودباوری و خداباوری باید در کارگران تقویت شود و اگر کارگران خود را باور و به خدا توکل کنند، تحولات بزرگی را رقم خواهند زد.

امام جمعه یزد تصریح کرد: باید به معیشت و معنویت کارگران توجه بیشتری شود و اگر چنین نباشد از جامعه کارگری بعضا سوء استفاده خواهد شد و هر گروه سیاسی استفاده ای از جریان کارگری به نفع خود می کند.

وی، نوآوری علمی و تقویت روحیه معنویت را دو نکته بسیار حائز اهمیت دانست که کارفرمایان باید در کارگران خود ایجاد کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد نیز در این نشست با اشاره به اینکه ۱۱ اردیبهشت به نام روز کارگر نامگذاری شده است، اظهار داشت: برنامه های متعددی برای جامعه کارگری استان یزد به این مناسبت در نظر گرفته شده است.

محمدرضا فلاحتی ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در واحدهای تولیدی، تجلیل از کارگران، دیدار با کارگران حادثه دیده، نشست کارگران با مسئولان استان، تجلیل از بانوان کارگر و … بخشی از برنامه های این هفته است.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=3380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.