• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه یزد مطرح کرد:

تیپ الغدیر وارث خون شهدای استان یزد

  • ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
تیپ الغدیر وارث خون شهدای استان یزد
آیت الله ناصری، امام جمعه یزد، گفت: سپاه الغدیر وارثان هم رزمان شهید خود در دوران دفاع مقدس هستند و باید در حفظ و نگهداری این مهم بسیار کوشش کنند.

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با فرمانده و جمعی از افسران ارشد تیپ الغدیر یزد که به مناسبت ایام سالروز تشکیل تیپ الغدیر برگزار شد اظهار کرد: دلایل و شواهد بسیاری حق بودن ولایت امام علی (ع) را ثابت می کند و سکوت حضرت علی(ع) در برهه ای از تاریخ، در راستای حفظ اسلام و اتحاد مسلمانان بود.

امام جمعه یزد، فعالیت های تیپ الغدیر را مبتنی بر خلوص نیت و گره گشایی از کار مردم دانست و تصریح کرد: وفاداری، نیت پاک و اخلاق مومنانه، از ویژگی های بارز افراد تیپ الغدیر در زمان جنگ بود و سپاهیان الغدیر باید این سه مشخصه مهم را همیشه در تمام ابعاد کاری، زندگی و شخصیتی خود در نظر داشته باشند.

وی افزود: کارکنان تیپ الغدیر وارثان هم رزمان شهید خود در دوران دفاع مقدس هستند و باید در حفظ و نگهداری این مهم چه از نظر اخلاق و رفتار و چه از نظر نحوه عملکرد، اهتمام جدی داشته باشند.

ناصری، تلاش مردم و رزمندگان دوران دفاع مقدس را تلاشی خدایی دانست و عنوان کرد: هم مردم و هم رزمندگان جبهه حق علیه باطل، در آن دوران با نیت خدایی و خلوص نیت همه تلاش خود را به کار گرفتند تا از خاک کشورمان دفاع کنند و برای رسیدن به این هدف مهم افراد بزرگ و ارزشمندی، جان خود را فدا کردند که همواره باید قدردان خون و تلاش این عزیزان باشیم.

امام جمعه یزد اظهار کرد: اخلاص و معنویت از ویژگی های مهم رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که سپاهیان باید این این ویژگی های مهم را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی، فعالیت های تیپ الغدیر را بسیار بزرگ دانست و افزود: هر کجا که تیپ الغدیر حضور پیدا کرد، کارهای بزرگی را به سرانجام رساند و سپاه الغدیر هم در این راستا باید فعالیت های هدفمند و کمک کننده را انجام دهد.

ناصری گفت: تشکیل اتاق فکر، حفظ روحیات، تلاش بیشتر و …. از جمله مواردی است که با رعایت آنها می توان در راستای کمک کردن به مردم و جامعه بسیار سودمند واقع شد.

 

سخن نگاشت

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=3908

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.