• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
امام جمعه یزد در بازدید از نمایشگاه پژوهش و فناوری:

ایران باید به قطب علم و فناوری در منطقه و جهان تبدیل شود

  • ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
ایران باید به قطب علم و فناوری در منطقه و جهان تبدیل شود

آیت الله محمدرضا ناصری در مراسم افتتاح نمایشگاه پژوهش و فناوری اظهار داشت: خدا را شاکریم که در نظام جمهوری اسلامی و جوانان ما به فکر حرکت در مسیر پژوهش و فناوری و دانش بنیان شدن هستند. وی افزود: غربی ها همواره در تلاش برای عقب نگه داشتن ما از عرصه پیشرفتهای علمی بوده اند […]

آیت الله محمدرضا ناصری در مراسم افتتاح نمایشگاه پژوهش و فناوری اظهار داشت: خدا را شاکریم که در نظام جمهوری اسلامی و جوانان ما به فکر حرکت در مسیر پژوهش و فناوری و دانش بنیان شدن هستند.

وی افزود: غربی ها همواره در تلاش برای عقب نگه داشتن ما از عرصه پیشرفتهای علمی بوده اند و امروز جوانان ما این موضوع را درک کرده اند و در راه شکستن این سد گام برداشته اند.

آیت الله ناصری عنوان کرد: جوانان ما باید به باور “ما می توانیم” برسند و شک نداشته باشند که هوش و استعداد آنها از جوانان سایر جوامع کمتر نیست.

امام جمعه یزد تاکید کرد: جوانان ما باید به خودباوری برسند و برگزاری چنین نمایشگاه هایی گامی در مسیر خودباوری است.

وی افزود: کشور ما همواره مهد تمدن بوده و این جایگاه باید احیا شود و در کنار آن ایران باید به قطب علم و فناوری تبدیل شود.

آیت الله ناصری تصریح کرد: جوانان ما باید قدر خودشان را بدانند و مسئولان نیز با حمایت از آنها در مسیر رشد و شکوفایی جامعه اسلامی گام بردارند.

امام جمعه یزد به صنایع یزد توصیه کرد: خود را وابسته به غرب نکنند و از استعداد و ظرفیت جوانان خودمان در راستای رفع نیازهای صنعت بهره بگیرند.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=5132

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.