• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان، استاندار یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری جهت دعوت مردم به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان، استاندار یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری جهت دعوت مردم به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

با درود و صلوات بر محمّد و آل محمّد(ص) سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به همه رهپویان حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار انقلاب و به همه علاقه مندان جمهوری اسلامی ایران و ارادتمندان به ولایت فقیه تبریک و تهنیت عرض می کنیم. مسال ۲۲ بهمن ماه از ویژگی خاصی برخوردار است ان شاءالله مردم […]

با درود و صلوات بر محمّد و آل محمّد(ص)

سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به همه رهپویان حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار انقلاب و به همه علاقه مندان جمهوری اسلامی ایران و ارادتمندان به ولایت فقیه تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

مسال ۲۲ بهمن ماه از ویژگی خاصی برخوردار است ان شاءالله مردم ما ثابت خواهند نمود که علی رغم تبلیغات گسترده دشمنان و نفاق منافقین به این مملکت و درشت نمایی ضعف ها و مشکلات هنوز پایبند به انقلاب و اهداف عالیه آن هستند و نهضتی را که انتخاب نموده اند به وجودش دل بسته اند و این نهضت مبارک را تنها حکومتی می دانند که می تواند راه علی(ع) و اولاد معصومینش را ادامه دهد و مردم را از یوغ بیگانگان و مستکبران نجات دهد. اگرچه راه دشوار و سخت می باشد.

مردم اما امسال ثابت می کنند که تبلیغات وسیع دشمن در آن ها نه تنها اثری ندارد بلکه با حرکت شجاعانه و راهپیمایی عظیم خود دهان نامقدس آنان را می بندند و گوش هایشان کر و چشم هایشان را ان شاءالله کور می کنند. ملت مسلمان استان یزد، باید باور کنیم که روزگار در حال تغییر است حکومت های مستکبر به حضیض ذلت کشانده می شوند و ملت های آزادی خواه به قله های رهایی و وارستگی صعود می کنند و بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب ما الان در پیچ تاریخی هستیم که اگر این گردنه هولناک امروزی را پشت سر گذاریم رو به دنیایی خواهیم نهاد که استکبار جهانی و قدرتمندان زورگو به دریوزگی و افتادگی رو نهاده اند و ان شاءالله آزادی واقعی برای ملت های در بند نمایان خواهد شد.

لذا در این برهه حساس بر همه ما زن و مرد و پیر و جوان فرض است که با تمام قدرت در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم و بار دیگر دست بیعت به امام زمان(عج) و نایب ایشان بدهیم و فریاد زنیم که ما هستیم و همانطور که جوانان شهید ما پای انقلابشان ایستادند ما هم می ایستیم و تا آخر ادامه می دهیم.

رجاء واثق داریم که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال متفاوت از سال های دیگر خواهد بود و شور و شوق مردم انقلابی در این راهپیمایی همچنان فوران می کند و تماشایی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=5874

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.