• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مجموعه پوسترهای نمایشگاهی حجاب در وصیت نامه شهدای یزد

  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
مجموعه پوسترهای نمایشگاهی حجاب در وصیت نامه شهدای یزد

حجاب در وصیت نامه شهدا مجموعه پوسترهای نمایشگاهی حجاب در وصیت نامه شهدای یزد مجموعه پوسترهای نمایشگاهی با موضوع حجاب در وصیت نامه شهدای یزد توسط واحد فرهنگی رسانه ای دفتر نماینده ولی فقیه در استان یزد تولید و منتشر شد. شهید حسینعلی دهقان بنادکی و تو ای خواهرم با حجاب خویش که از خون […]

حجاب در وصیت نامه شهدا

مجموعه پوسترهای نمایشگاهی حجاب در وصیت نامه شهدای یزد

مجموعه پوسترهای نمایشگاهی با موضوع حجاب در وصیت نامه شهدای یزد توسط واحد فرهنگی رسانه ای دفتر نماینده ولی فقیه در استان یزد تولید و منتشر شد.

شهید حسینعلی دهقان بنادکی

و تو ای خواهرم با حجاب خویش که از خون سرخ شهیدان کوبنده تر است اسلام را یاری ده و زینب وار و زینب گونه در عزای من صبور باش زیرا که با صبر و مقاومت است که می توان در مقابل حیله های دشمن ایستادگی نمود و پشت آنها را به زمین کوبید.

حجاب در وصیت نامه شهدا

شهید حسینعلی دهقان بنادکی

شهید عباس علی جعفری فرد

مادران و خواهران من بيشتر روی سخنم با شماست. می دانی چه چيزی برای شما هست كه مقامتان را عالی كرده و به اعلی عليين می رساند، مگر چيزی جز عفت و پاكدامنی است چيزی جز رعايت حجاب است برويد زندگی بانوی اول اسلام فاطمه زهرا شافی روز جزا مطالعه كنيد و ببينيد چه فرقی با او داريد زن هست و حجابش، زن هست و عفتش، زن هست و پاكدامنيش، و اينها هر كدام وسايلی دارد. وسایل آن روسری و چادر، دل پاک و صورت پوشيده از انحراف است هر چه در آن افراط شود ثوابش بيشتر است، مادر اينجا حد وسط نداريم. صورتهای خود را بپوشانيد تا در قيامت صورتتان از حرارت جهنم مصون باشد وگرنه در آنجا عذر موجه ای سوق دهد، بدانيد دنيا می گذرد و شما هم خواهيد مرد، آن وقت چه كار می كنيد بيشتر نمی نويسم خودتان بهتر می دانيد فقط می خواهم از خودتان سئوال كنيد شما كه می دانيد چه چيز باعث آن می شود كه عمل نكيند و اما برادران و پدران عمری از همه سپری می شود آنچه را بنا هست پيدا كنيد چه می كنيد تصميم گيرندگان فرزندان شما هستند و جواب گويان قيامت شما.

 

شهید عباسعلی جعفری فرد

 

خواهرانم عزيز :

اسلام را بشناسيد . شما مسئوليتى بس‌ سنگين در اسلام وتربيت فرزندان با ايمان دختران باشرف جامعه داريد با حجاب باشيد و پوشش خود را حفظ كنيد و به استعمارگران وماديون بفرمائيد كه ما فرزندان امام و قرآنيم و ذلت و عروسك‌بودن را نمى‌خواهيم .

 

شهید محمدرضا غياثي­ زارچ

 

خواهرانم ميخواهم همچون زينب در مصيبت برادرانش حسين و عباس صابر باشند و با حجاب و عفت خود دين خود را اسلام ادا نمايند و اين پيام خون شهيدان را تا آنجا كه مي توانند به خواهران ديني خود برسانند كه شهيدان كشته اسلامند يكي از بزرگترين دستاوردهاي اسلام و قرآن و انقلاب اسلامي ايران رعايت حجاب است كه در دامن مادران با حجاب اين شهيد پرورش مي يابد

حجاب در وصیت نامه شهدا

 

شهيد عباس پورقاسمي

 

و تو اى خواهر حجاب، عفت و پاكدامنى را بيش از هر چيز مورد اهميت قرار بده چون حجاب تو مشت محكمى به دهان يزيديان است .

حجاب در وصیت نامه شهدا

 

دوم اینکه حجاب مسئله مهمی است سعی کنید حجابتان را حفظ کنید چون همانطور که میدانید جهاد مرد مبارزه با دشمن است و جهاد زن حجاب داشتن و صبر در بلاها پس سعی کنید که حجاب را به بهترین شکل رعایت کنید . جنگ ما هم بخاطر حجاب و اسلام است غیر از این است که صدام میخواهد خیانت جنایت فحشاء منکرات باشد ولی ما نمی خواهیم ما اسلام را میخواهیم و انشا الله خدا به ماتوفیق دهد تا بتوانیم به مسائل دینی خود پایبند باشیم

 

وصیت نامه شهید حجاب

 

جمال دهقان بنادکی ۹ اسفند ۱۳۴۵ در شهرستان یزد

اميدوارم که تو اى خواهر من همچون زينب باشى و پيام خون من را برسانى و با حفظ حجاب خود که کوبنده‌تر از خون من است به منافقان معناى شهادت را بفهمانى.

حجاب در وصیت نامه شهدا

 

حجاب در وصیت نامه شهدا

حجاب در وصیت نامه شهدا

 

شهید محمدرضا حاجی عبداللهی

مادرم اين را بدان كه پسرت در راه خدا شهيد شد مبادا با معامله‌اى كه با خداكردى ناراضى باشى كه همه كس لياقت اين معامله با خدا را ندارند.

خواهرم مبادا براى اين كه از من عزادارى كنيد از حجاب خود غافل شويد كه كشته شدن من براى حفظ حجاب و زنده بودن دين اسلام است.

وصیت نامه شهید در مورد حجاب

حجاب در وصیت نامه شهدا

 

شهید محمدکاظم ابریشم گرمالمیری

ى خواهران عزيزم شما بايد زينب وار بعد از شهادتم صبركنيد و پيام رسان خون شهيدان باشيد و هرچه مى‌توانيد حجابتان را حفظ كنيد كه حجاب شما از خون شهيدهم بالاتر است و بر آن ارجحيت دارد.

 

مجموعه نمایشگاهی حجاب در وصیت نامه شهدا

حجاب در وصیت نامه شهدا

 

شهیدحبیب الله فلاح ­زاده

وصیتی هم برای خواهران مکتبی و انقلابی ام دارم  و آن اینکه حجاب سنگری مقاوم در برابر استعمارگران و مشتی محکم بر دهان غرب است . حجاب را حفظ کنید زیراکه حیثیت و شرف و بزرگواری شما خواهران در حفظ حجابتان است و لباس جنگ شما همین حجاب شما است . بی دلیل نیست که میگویند حجاب شما  از خون شهدا بالاتر است زیرا ما شهیدان خون میدهیم که بی حجابی این ارمغان استعمارگران را ریشه کن کنیم.

سفارش شهدا در مورد حجاب

حجاب در وصیت نامه شهدا

شهید محمدمهدی زارع ­زاده­ مهريزي

بر كسى ظلم روا نداريد، به كسى زور نگوييد، حق كسى را ناحق نكنيد و در هر كارى كه مشغوليد حق مردم را به ايشان بدهيد، غيبت نكنيد، خواهران حجاب خود را حفظ كنيد، زيرا حجابتان مشت محكمى است بر پيكر پوسيده استعمار

پوستر شهدا و حجاب

حجاب در وصیت نامه شهدا

 

شهید محمدحسن علیزاده تبریزیان

ى خواهرانم اميدوارم كه فرزندان خود را آنطور كه اسلام مى‌خواهد تربيت كنيد در راه انقلاب پيرو انقلاب جانباز انقلاب . و اميدوارم حجاب خود را حفظ كنيدكه حجاب سياه شما رنگين‌تر از خون سرخ من است.

شهید و سفارش به حجاب

حجاب در وصیت نامه شهدا

شهید محمود خانی سانیچی

اى همسر گرامى از تو خواهشمندم حجاب اسلاميت هميشه حفظ باشد و اين فرزندم را با ايمان و با خدا بارش بياور و هميشه به ياد خدا باشيد. و اى خواهر گرامی‌ام: حجاب اسلامى تو مثل خون شهيد است،حجاب خود را حفظ كن و اين حجاب تو دشمن را به لرزه در مى آورد.

 

وصیت نامه شهدای یزد در مورد حجاب

حجاب در وصیت نامه شهدا

 

حجاب در وصیت نامه شهدا

شهید سید حسن حسینی بغداد آبادی ۱۵ اردیبهشت ۱۳۴۷ در شهرستان مهریز

اى خواهر عزيزم! تو هم با حجابت مشتى محكم بر دهان ياوه گويان شرق و غرب بزن و اميدارم همچون زينب صبور باشى و در مرگ برادرتان هيچ ناراحت نباشيد و همچون با صبرتان به منافقين كوردل بفهمانيد كه اسلام تا چنين جوانانى دارد، شكست ندارد.

شهید و اهمیت حجاب زنان

حجاب در وصیت نامه شهدا

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=6567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.