• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه یزد:

تولید محتوا متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی در اولویت باشد

  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
تولید محتوا متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی در اولویت باشد

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار مسئولان مخابرات استان با اشاره به اینکه حضور غربی ها در جوامع بشری و دخالت در امور کشورها به عنوان فتنه بشریت شناخته می‌شود، اظهار کرد: دخالت در امور دیگر کشورها در گذشته باعث شد جایگاه تفکر در انسان کاهش یابد. وی افزود: پس از انقلاب اسلامی توجه و […]

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار مسئولان مخابرات استان با اشاره به اینکه حضور غربی ها در جوامع بشری و دخالت در امور کشورها به عنوان فتنه بشریت شناخته می‌شود، اظهار کرد: دخالت در امور دیگر کشورها در گذشته باعث شد جایگاه تفکر در انسان کاهش یابد.

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی توجه و اهمیت به فکر و اندیشه باعث شد نگاهی تازه به شان و منزلت انسان شود و جایگاه تفکر ارج و قرب دیگری داشته باشد.

امام جمعه یزد با بیان اینکه نیاز است دانش‌آموزان و دانشجویان به جایگاه تفکر با دید تازه‌ای نگاه کنند، ادامه داد: دانش آموزان و دانشجویان با توجه به جایگاه تفکر می‌توانند از این ابزار قدرتمند خدادادی به نحوی استفاده کنند که باعث پیشرفت هر چه بیشتر کشور در صنایع و موارد مختلف شود.

آیت الله ناصری عنوان کرد: جوانان انقلابی باید تفکر کنند، با استفاده از تفکر بسیاری از مشکلات موجود حل خواهند شد و مسیر پیشرفت کشور نیز هموارتر می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تغییر و تحول باید ایجاد شود و این تغییر می تواند در محتوا، تولیدات و … باشد و باید تغییرات به گونه ای باشد که با فرهنگ و دین مردم ایران بیشترین هماهنگی و تطابق را داشته باشد، نه اینکه از فرهنگ غربی گرفته شده باشد.

امام جمعه یزد ادامه داد: برای تحقق این مهم تربیت نیروهای انقلابی و جهادی یکی از روش هایی است که می توان مطابق با فرهنگ ایرانی_اسلامی به تولید محتوا پرداخت.

وی تصریح کرد: در تمام کارها و اعمال خود خدا را در نظر بگیریم زیرا او پاداش دهنده و یاری کننده شما در این مسیر مهم است.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=6645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.