• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حضور آیت الله ناصری در جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های دومین سفر استانی دولت به یزد

  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
حضور آیت الله ناصری در جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های دومین سفر استانی دولت به یزد

جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های دومین سفر استانی دولت به یزد با حضور معاون اول رئیس جمهور، اعضای کابینه دولت ،نماینده ولی فقیه در استان یزد و امام جمعه یزد، استاندار یزد، مسئولان دستگاه اجرایی و مقامات ارشد محلی برگزار شد. در این جلسه ۶۴ طرح در حوزه های زیربنایی، فرهنگ […]

جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های دومین سفر استانی دولت به یزد با حضور معاون اول رئیس جمهور، اعضای کابینه دولت ،نماینده ولی فقیه در استان یزد و امام جمعه یزد، استاندار یزد، مسئولان دستگاه اجرایی و مقامات ارشد محلی برگزار شد.

در این جلسه ۶۴ طرح در حوزه های زیربنایی، فرهنگ و هنر اقتصادی، کشاورزی، صنعت، معدن و رفاهی و اجتماعی به ارزش بیش از ۳۵۰۰ میلیارد تومان به تصویب رسید.

گفتنی است در دور دوم سفرهای استانی هیئت دولت علاوه بر بررسی طرح های عمرانی، مصوبات تنظیم گری و تسهیل گری از جمله تفویض برخی اختیارات به استانداران برای تسهیل امور جاری استان ها در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین شرکت های مختلف دولتی و خصوصی برای اجرایی و عملیاتی شدن نزدیک به ۷۰ طرح در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری در استان یزد و در قالب تفاهم نامه و توافقنامه های جداگانه همکاری با مقامات استانی اعلام آمادگی کرده اند.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=5483

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.