• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

بی هویتی و سردرگمی دو آسیب جدی نظام آموزشی است

  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
بی هویتی و سردرگمی دو آسیب جدی نظام آموزشی است

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با معاون پارلمانی رئیس جمهور، دولت مردمی سیزدهم را فرصت مناسبی برای ایجاد تحول دانست و اظهار کرد: تحول در آموزش و پرورش از جمله الزامات اجرایی در شرایط کنونی کشور است. وی افزود: ضعیف کردن نظام آموزشی ایران اسلامی را توطئه استکبار جهانی دانست و افزود: نظام آموزش […]

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با معاون پارلمانی رئیس جمهور، دولت مردمی سیزدهم را فرصت مناسبی برای ایجاد تحول دانست و اظهار کرد: تحول در آموزش و پرورش از جمله الزامات اجرایی در شرایط کنونی کشور است.

وی افزود: ضعیف کردن نظام آموزشی ایران اسلامی را توطئه استکبار جهانی دانست و افزود: نظام آموزش در انقلاب اسلامی ایران باید سه عامل تدین، تفکر و تعقل را در اولویت برنامه ریزی خود قرار دهد.

امام جمعه یزد با بیان این‌که تفکر و تعقل دو سفارش جدی حق تعالی به انسانهای مومن است، گفت: بی هویتی و سردرگمی دو آسیب جدی نظام آموزشی تهی از تعقل و تفکر است.

آیت الله ناصری در ادامه تولید علم را یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری به مسئولان و دانشگاهیان کشور دانست و بیان کرد: متأسفانه آن طور که باید رهنمودهای رهبر انقلاب درک نشده و اجرایی نمی‌شود.

وی گفت: دانشگاه فرهنگیان گلوگاه تربیتی و توسعه فرهنگی و اجتماعی کشور است و مسئولان باید بیشتر و بهتر بر محتوای آموزشی آن نظارت و حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌که تحول در نظام آموزشی در دستور کار جدی دولت قرار گیرد، تصریح کرد: توجه ویژه به دانشگاه فرهنگیان از دیگر الزامات اجرایی در راستای توسعه فضای آموزشی و فرهنگ عمومی کشور است.

وی انتخاب وزیر آموزش و پرورش را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در بدنه وزارت آموزش و پرورش باید واحدی برای توجه و برنامه ریزی مسائل دینی و مذهبی ایجاد شود.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=1130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.