• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

پیام تسلیت درگذشت مادر شهیدان محمودی

  • ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
پیام تسلیت درگذشت مادر شهیدان محمودی

بسم الله الرحمن الرحیم مادران شهدا با صبر و فداکاری از جگرگوشه های خود در راه پاسداشت اسلام و ارزش های الهی و عزت و اقتدار انقلاب اسلامی گذشتند و این شیرزنان بودند که فرزندان خود را برای مبارزه با دشمن و استکبار آماده کردند تا امنیت این نظام اسلامی پابرجا بماند. درگذشت یکی دیگر […]

بسم الله الرحمن الرحیم

مادران شهدا با صبر و فداکاری از جگرگوشه های خود در راه پاسداشت اسلام و ارزش های الهی و عزت و اقتدار انقلاب اسلامی گذشتند و این شیرزنان بودند که فرزندان خود را برای مبارزه با دشمن و استکبار آماده کردند تا امنیت این نظام اسلامی پابرجا بماند. درگذشت یکی دیگر از اسوه های صبر و ایثار، مرحومه مغفوره سکینه محمدی احمدآبادی مادر بزرگوار شهیدان والامقام علی و احمد محمودی از شهدای دوران پرافتخار دفاع مقدس موجب تأثر و تألم شد.
این مادر مومنه و صبور که در سایه ارادت به ائمه اطهار علیهم السلام و اقتدا به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها فرزندانی مومن و انقلابی تربیت کرد و از سرمایه هایش در راه اسلام و انقلاب گذشت، بدون شک الگویی ماندگار برای زنان و مادران ایران اسلامی خواهد بود. اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم آن مرحومه و آحاد مردم شهید پرور به ویژه اهالی شهرستان اردکان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحومه مغفوره علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبرو اجر مسئلت دارم.

محمدرضا ناصری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=1199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.