• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

جاذبه و دافعه‌ی امام خمینی (ره)

  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۴۱
جاذبه و دافعه‌ی امام خمینی (ره)

جاذبه و دافعه‌ی امام خمینی (ره) در جلسه‌ی دیگری که پس از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ برخی بازاری‌ها خدمتشان رفته بودند، امام خمینی (ره) در پاسخ به یکی از آنان که به تشریح مبارزه پرداخته بود، به این نکته اشاره کردند که اگر این کارها را برای من کرده‌اید که اشتباه کرده‌اید، اما اگر برای خدا […]

جاذبه و دافعه‌ی امام خمینی (ره)

در جلسه‌ی دیگری که پس از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ برخی بازاری‌ها خدمتشان رفته بودند، امام خمینی (ره) در پاسخ به یکی از آنان که به تشریح مبارزه پرداخته بود، به این نکته اشاره کردند که اگر این کارها را برای من کرده‌اید که اشتباه کرده‌اید، اما اگر برای خدا انجام داده‌اید، بایستید که پیروز خواهید شد.

وقتی ما در مسیر کویت از امام پرسیدیم که اگر کشور کویت ما را نپذیرفت چه کنیم؟ ایشان پاسخ دادند: من هرکجا باشم، به تکلیفم عمل می‌کنم.

وقتی قصد بازگشت از پاریس به تهران را داشتیم، ما بسیار نگران بودیم، اما امام شاداب بودند. زمان خروج از خانه وقتی می‌خواستند سوار ماشین شوند، خدمتشان عرض کردم که مسیرمان طولانی است و چندین ساعت در راه هستیم و از چند کشور غربی گذر خواهیم کرد، لذا دوستان کمی نگرانند. امام با آرامش کامل فرمودند: ما به وظیفه عمل می‌کنیم و نتیجه با خدا است. این صحبت امام به ما آرامش داد.

منبع

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=1236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.