• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پیام نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد به مناسبت هفته بسیج

  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۵۵
پیام نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد به مناسبت هفته بسیج

پیام آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج هفته بسیج بر بسیجیان مخلص و جان بر کف و بر حامیان بی ادعای انقلاب اسلامی مبارک و گرامی باد. بسیج در حقیقت فهم درست از اتحاد توحیدی مسلمانان جهان در مبارزه با استکبار جهانی و زورگوئی ظالمان تاریخ […]

پیام آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

هفته بسیج بر بسیجیان مخلص و جان بر کف و بر حامیان بی ادعای انقلاب اسلامی مبارک و گرامی باد. بسیج در حقیقت فهم درست از اتحاد توحیدی مسلمانان جهان در مبارزه با استکبار جهانی و زورگوئی ظالمان تاریخ از حق انسانیت انسان در آزادی و ظلم ستیزی است.

بسیج یعنی اتحاد همه مظلومان جهان بدون نژاد و قومیت و رنگ و پوست و حتی مذهب، بسیج تبلور همبستگی جهانی است علیه زورگویان و مستکبران و نژاد پرستان و زردوستان و خائنان و عصاره بسیج در دستان جوانانی است که بی هیچ ادعا و درخواست و مزد و پاداشی قدم در راه مبارزه نهادند و از سرزمین اسلامی و شرافت دینی چه در جنگ با صدامیان و چه مبارزه جانانه با داعشیان منحرف از دین و چه در ستیز و نبرد با شیطان بزرگ به درستی ایستادگی نمودند و قدم استوارشان راه نبرد را برای دیگر بسیجیان عالم هموار ساخت.

عصاره بسیج و بسیجی را سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی در شهادت خویش با امریکا به منصه ظهور رساند و راه روشن را در جاده ای که به کربلای حسینی ختم می شود نشان داد. امام دوراندیش انقلاب اسلامی حضرت خمینی بزرگ در پنجم آذر ماه سال ۵۸ فرمان بسیج را صادر فرمود زیرا می دانست مبارزه با شیاطین کوچک و بزرگ عالم جز با همبستگی و جانفشانی و صبر و استقامت میسر نخواهد بود و ان شاءالله در مکتب بسیج سربازانی تربیت خواهند شد که زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم خواهند ساخت و بساط ظلم و سیاهی و تباهی را در سراسر عالم برخواهند کند.

درود خداوند بر بسیجیان والامقام و به شهدای آنان و به جانبازان و اُسرای آنان و به پدران و مادرانی که این فرزندان عزیز را در دامان خود پروش دادند و درود بر بسیجی و پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی که با خون خود ملت امام حسین(ع) را تبیین نمود .

پیام هفته بسیج

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=1396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.