• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
آیت الله ناصری در دیدار با مردم بافق:

مردم بافق در طول انقلاب در تمام عرصه ها حضور موثری داشتند

  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
مردم بافق در طول انقلاب در تمام عرصه ها حضور موثری داشتند

آیت‌الله محمدرضا ناصری در جمع مردم بافق در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه مردم بافق از مردم صبور در برابر مسائل مختلف بوده اند، اظهار داشت: مردم این شهرستان همواره به کارهای مهم و دشوار در زمینه سازندگی کشور ورود کرده و سختی‌های بسیاری را نیز در این زمینه متحمل شده است. وی […]

آیت‌الله محمدرضا ناصری در جمع مردم بافق در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه مردم بافق از مردم صبور در برابر مسائل مختلف بوده اند، اظهار داشت: مردم این شهرستان همواره به کارهای مهم و دشوار در زمینه سازندگی کشور ورود کرده و سختی‌های بسیاری را نیز در این زمینه متحمل شده است.

وی با اشاره به اینکه بافق سرزمین علما و فرهیختگان بزرگی بوده است، افزود: یکی از رجال روحانی که در مقابل رضا شاه قلدر ایستاد و مقابله کرد و از این طریق صدمات بسیاری دید، از شهرستان بافق بوده است.

ناصری با اشاره به مفاخر، مبارزان و انقلابیون این شهرستان عنوان کرد: جوانان خوب و انقلابی بافق در هر مرحله از انقلاب حضوری موثر و سازنده در همه عرصه‌ها داشتند و حرکات بسیار خوبی در زمینه های مختلف فرهنگی، جهادی، اجتماعی، عمرانی و … انجام داده‌اند.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه بافق اکنون زمینه‌های بسیار خوبی برای رشد و پیشرفت دارد، بیان کرد: عنایتی که خداوند متعال به این بافق داشته، قرار دادن ذخائر معدنی بسیار در این شهرستان است و امیدواریم با برنامه های دولت، کمک مسئولان و همراهی مردم، جدیت و تلاش و کوشش برای پیشرفت عمرانی و فرهنگی بافق و استان یزد افزایش یابد و شاهد حرکت جهادگونه برای پیشرفت این شهرستان باشیم.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه جمعیت کشور و استان ما به سمت پیری می رود، عنوان کرد: همه باید برای ترویج ازدواج به موقع، فرزندآوری و تربیت فرزندان بر اساس سبک زندگی اسلامی تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: کارهای عمرانی و اقتصادی در جای خود بسیار لازم است اما اینها نباید جای کار فرهنگی و دینی را بگیرد و مسئولان امر باید در این زمینه جدی کار کنند.

امام جمعه یزد اظهار داشت: دشمن برای همه ابعاد زندگی ما برنامه ریزی کرده و باید مراقب باشیم نتواند به اهداف خود دست پیدا کند و خانواده‌ها تلاش کنند مقابله با حرکات و هجمه‌های دشمن را از خانه‌ و خانواده آغاز کنند.

ناصری تصریح کرد: اگر به فکر مسائل فرهنگی، دین و آینده و سازندگی کشور نباشیم، صدمات جدی خواهیم خورد، اکنون شرایط فراهم است و دولت برای انجام این برنامه ها پای کار است و با توجه به اینکه مسائل فرهنگی همواره دغدغه رهبر معظم انقلاب نیز بوده است، باید همه پای کار بیاییم و تمام تلاش خود را برای امور فرهنگی و دینی به کار بگیریم.

امام جمعه یزد امام جمعه یزد امام جمعه یزد

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=1669

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.