• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

امام جمعه یزد: راز محبوبیت شهید سلیمانی اخلاص کم نظیرش بود

  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
امام جمعه یزد: راز محبوبیت شهید سلیمانی اخلاص کم نظیرش بود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: اخلاص کم نظیر سردار سلیمانی باعث شد در طول عمرش مورد علاقه و محبوب تمام اقشار مردم باشد.

امام جمعه یزد: راز محبوبیت شهید سلیمانی

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار با جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه و جمعی از مسئولین استان اظهار داشت: شهید سلیمانی الگویی کم نظیر برای همه آزادمردان عالم است.

وی گفت: شهید سلیمانی با همت و تلاش فوق العاده ای که داشت در میدان کمک رسانی به نیازمندان خادم مردم و در میدان مبارزه با استکبار و تأمین امنیت، مدافع مردم بود و در راه خدمت و دفاع از میهمن اسلامی شبانه روز فعالیت داشت و خستگی ناپذیر بود.

امام جمعه یزد افزود: ایمان و اتکاء به خداوند متعال و عشق و علاقه به ائمه اطهار علیهم السلام در وجودش موج میزد و در سنگر عبادت، از عابدترین انسان ها به شمار می رفت.

وی ادامه داد: از جمله ویژگیهای بارز سردار سلیمانی اخلاص ایشان بود که هر کار و فعالیتی که در میدان های مختلف انجام میداد رضایت خداوند را مدنظر قرار میداد و به هیچ وجه اهل تظاهر نبود.

آیت الله ناصری به راز محبوبیت شهید سلیمانی اشاره کرد و بیان داشت: اخلاص کم نظیر سردار سلیمانی باعث شد در طول عمرش مورد علاقه و محبوب تمام اقشار مردم باشد و همچنین خلوص نیت سبب شد تا عاقبتش ختم به شهادت شود.

وی گفت: دشمن گمان میکرد با شهادت ایشان یاد و نامش فراموش خواهد شد ولی همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی ترس دارد به همین دلیل است که امروز حتی از عکس شهید عزیز و محبوب ما نیز ترس داشته و اجازه دیدن تصویرش را هم نمیدهند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: شهید سلیمانی و مکتبش باید برای تمام مسئولین نظام اسلامی درس و الگو باشد و همه با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار از کار و تلاش خالصانه دریغ ننماییم.

 

امام جمعه یزد: راز محبوبیت شهید سلیمانی

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=2119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.