• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
آیت الله ناصری در دیدار با مدیران شرکت فولاد آلیاژی:

همراهی علم و صنعت لازمه پیشرفت کشور است

  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
همراهی علم و صنعت لازمه پیشرفت کشور است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر بهره گیری علم در صنعت، گفت: باید از ظرفیت جوانان تحصیلکرده دانشگاهی در تولید و صنعت بهره گرفته شود.

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با مدیران شرکت فولاد آلیاژی ایران با تاکید بر اینکه همه ما باید با عشق به کشور، نظام، انقلاب و مردم خدمت کنیم، اظهار داشت: اگر نیت‌ها پاک باشد، انسان‌ها خستگی‌ناپذیرند و همه امور به درستی انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه همه باید در مسیر قرب الهی قدم برداریم و همه امور را برای رضای خدا انجام دهیم عنوان کرد: اگر کار دقیق، متقن و درست انجام شود، هم جامعه راضی می شود و هم باعث رضایت خداوند متعال است.

ناصری ادامه داد: یکی از اخلاق حرفه ای که باید در کار داشته باشیم، اعتقاد به کار و تلاش برای کسب رضایت خدا و جلب رضایت مردم باشد.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه تولید در کشور و استان ما باید به سمت دانش بنیان شدن پیش برود، اظهار داشت: باید به نحوی برنامه ریزی و فعالیت داشته باشید که بتوانید با بهره گیری از علم در صنعت و تولید، همراه با دنیا پیشرفت کنید بلکه پیشرفت‌های خود را به دنیا نیز عرضه کنید.

وی عنوان کرد: غربی ها می خواهند ما بازار مصرف آنها در همه امور تولید، صنعت، علم و حتی تغذیه باشیم و همواره وابسته به آنها باشیم بر همین اساس، اندیشه ورز بودن را از سیستم آموزشی حذف کرده اند.

ناصری ادامه داد: از یک سو جوانان باید در دانشگاه علم آموزی را با تفکر و تدین و تعقل انجام دهند و از سوی دیگر، واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی باید با دانش بنیان شدن، از ظرفیت این جوانان فارغ التحصیل استفاده کنند.

امام جمعه یزد عنوان کرد: جوانان ما باید دست به تولید علم بزنند و بی شک استعداد و توانایی آنها بیشتر از بسیاری از کشورهای خارجی است و اگر هوش و استعداد و امکانات دست به دست هم دهد، جوانان ما می توانند تولیدکننده علم و تکنولوژی باشند و حتی آن را به خارج از کشور نیز صادر کنند.

وی بیان کرد: امروز کشور ما به مدد همین تولید علم در جهان مطرح شده و باید تلاش کنیم نام و آوازه کشور ما پررنگ تر شود به ویژه اینکه غرب و استکبار جهانی، علم و امکانات خود را در اختیار دیگر کشورها قرار نمی دهند تا مبادا آنها رشد کنند.

ناصری ادامه داد: امروز کشور ما در دانش هسته ای رشد چشمگیری داشته و بی شک جوانان ما در همه این زمینه ها می توانند پیشرفت کنند.

امام جعمه یزد همچنین در حاشیه بازدید از این شرکت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شاهد رشد و پیشرفت بسیار خوبی در این واحد تولیدی هستیم و این واحد می تواند در آینده ای نزدیک، زمینه ساز خودکفایی کشور در تولید بسیاری از قطعات باشد.

مدیران بخش های مختلف شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز در این بازدید به بیان پیشرفت‌ها و روند تولید در بخش های مختلف این شرکت پرداختند.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=2338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.