• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه یزد:

حفظ اقتدار نیروی انتظامی لازمه تداوم امنیت کشور است

  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
حفظ اقتدار نیروی انتظامی لازمه تداوم امنیت کشور است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی ضمن محکومیت جنایت ارازل و اوباش در به شهادت رساندن مأمور نیروی انتظامی شیراز، خواستار اصلاح قانون در زمینه حمایت از اقتدار نیروی انتظامی شد. متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی ضمن محکومیت جنایت ارازل و اوباش در به شهادت رساندن مأمور نیروی انتظامی شیراز، خواستار اصلاح قانون در زمینه حمایت از اقتدار نیروی انتظامی شد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

خبر شهادت مظلومانه مأمور خدوم نیروی انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر در درگیری با اراذل و اوباش، بسیار جانسوز و غم انگیز بود. بدون شک یکی از بزرگترین نعمت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تأمین امنیت و آرامش برای عموم مردم می باشد که این مهم با فداکاری، جان فشانی و مجاهدت های سربازان مومن و متعهد حریم امنیت حاصل شده است و تداوم آن مدیون دلاوری ،هوشیاری و همچنین در گرو حفظ اقتدار و قاطعیت نیروهای انتظامی می باشد. ضمن محکومیت این جنایت و درخواست محاکمه عاملان آن که مطالبه عموم مردم نیز می باشد، یادآور می شوم که اعمال یا اصلاح قانون در عدم تکرار و پیشگیری از چنین جرایمی نقش بسزایی دارد.
اینجانب شهادت این عزیز جان برکف را، محضر فرمانده کل قوا، پرسنل غیور نیروی انتظامی، مردم شریف استان فارس و به خانواده مکرم این شهید تبریک و تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان و خانواده داغدارش صبر و اجر مسئلت می نمایم.

محمدرضا ناصری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=2425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.