• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
آیت الله ناصری در دیدار با کمیته هم اندیشی دانشگاهیان استان یزد:

خلاقیت و ارائه راهکارهای متنوع اساسی ترین نیاز مدیران است

  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
خلاقیت و ارائه راهکارهای متنوع اساسی ترین نیاز مدیران است

آیت الله ناصری در دیدار با کمیته هم اندیشی دانشگاهیان ستاد دهه فجر استان یزد، همت بلند را کارسازترین حرکت در مسیر رسیدن به تعالی و اهداف دانست و اظهار داشت: مردان بزرگ با همت بلند به جایی رسیده اند و این یک مطلب ارزشمند است که در همه زمان‌ها کاربرد دارد. وی عنوان کرد: […]

آیت الله ناصری در دیدار با کمیته هم اندیشی دانشگاهیان ستاد دهه فجر استان یزد، همت بلند را کارسازترین حرکت در مسیر رسیدن به تعالی و اهداف دانست و اظهار داشت: مردان بزرگ با همت بلند به جایی رسیده اند و این یک مطلب ارزشمند است که در همه زمان‌ها کاربرد دارد.

وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) همت بلندی داشت و در همه امور به افق بلندمدت نگاه می کرد و در کنار همت بلند، آینده نگری داشت.

امام جمعه یزد افزود: امام خمینی(ره) آیه قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُم بِوَاحِدَةٍ أَن تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى را اساس و رکن کار خود قرار داده بود و هر اقدامی را در راستای عمل به این آیه شریفه انجام می داد.

وی عنوان کرد: امروز وظیفه همه مسئولان عمل به قوانین الهی است، عنوان کرد: امروز متاسفانه عده ای فقط به دنبال قوانین جهانی و برخاسته از معزهای متزلزل می روند و قوانین الهی را نادیده می گیرند در حالی که قوانین زمینی نیز باید بر اساس قوانین الهی باشد.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه سیستم آموزشی ما باید متحول شود، افزود: امروز اگر می خواهیم به انقلاب اسلامی خدمت کنیم، باید سیستم آموزشی را متحول کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش‌های ما باید از شیوه های سطحی نگرانه خارج شود، اظهار داشت: جوانان ما استعدادهای بسیار خلاق و سرشاری دارند که باید از آنها به درستی استفاده شود.

ناصری با بیان اینکه مدیران امروز کشور باید راهکارهای خوب و کارگشا برای حل مسائل داشته باشند، تصریح کرد: از آنجا که مدیران ما بزرگ شده همین سیستم آموزشی هستند، اغلب راهکار و خلاقیت ندارند و به همین دلیل است که گاه می بینیم رهنمودهای رهبری در حوزه های مختلف اقتصاد مقاومتی و … به درستی به اجرا در نمی آید.

امام جمعه یزد ادامه داد: فرمانده جنگ اگر راهکار نداشته باشد همواره در محاصره می ماند بنابراین باید برای اینکه مدیران آینده این کشور افراد خلاق و دارای قدرت تفکر و تعقل قوی باشند، باید از هم اکنون کادرسازی کنیم.

ناصری تصریح کرد: قرآن انسان را به دلیل تفکر نکردن توبیخ می کند و امیدواریم با تحول در سیستم آموزشی و بازگرداندن تفکر، تعقل و تدین در سیستم آموزشی، در مسیری گام برداریم که هم عمل به قرآن باشد و هم کادرسازی برای آینده صورت گرفته باشد.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=2509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.