• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

انقلاب اسلامی ایران تحت تعالیم اهل‌بیت(ع) به پیروزی رسید

  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
انقلاب اسلامی ایران تحت تعالیم اهل‌بیت(ع) به پیروزی رسید

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با خانواده سادات شهدای بازاریان با تبریک سالروز میلاد با سعادت امام علی(ع) اظهار داشت: سیره امیرالمومنان و روحیات ایشان در همه زمینه ها سرآمد است و بسیاری از فضائل آن حضرت را انبیاء الهی نیز ندارند که از آن جمله می توان به ولادت ایشان در خانه کعبه […]

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با خانواده سادات شهدای بازاریان با تبریک سالروز میلاد با سعادت امام علی(ع) اظهار داشت: سیره امیرالمومنان و روحیات ایشان در همه زمینه ها سرآمد است و بسیاری از فضائل آن حضرت را انبیاء الهی نیز ندارند که از آن جمله می توان به ولادت ایشان در خانه کعبه اشاره کرد.

وی عنوان کرد: حضرت علی(ع) در خانه خدا به دنیا آمد و در خانه خدا نیز به شهادت رسید و این بزرگترین فضیلت آن حضرت است و ما باید شاکر خداوند متعال باشیم که ما را جزو دوستان و شیعیان حضرت علی(ع) قرار داده است.

ناصری با بیان اینکه این امر از عنایات الهی است، افزود: باید تلاش کنیم نسل خود را طوری تربیت کنیم که دوستدار و شیعه حضرت علی(ع) باشد، عنوان کرد: خدمت در مسیر اهل بیت(ع) خود بالاترین پیشرفت و ترقی و حرکت در مسیر تعالی است.

امام جمعه یزد ادامه داد: انقلاب ما تحت تعالیم الهی و تعالیم اهل بیت(ع) به پیروزی رسید و بر پایه همین تعالیم، ریشه طاغوت بریده شد و ظلم هایی که کردند، ریشه کن شد.

وی با اشاره به اینکه موزه های انگلیس و فرانسه مملو از اموال ایران است، عنوان کرد: اینها سالهای سال کشور ما را تاراج کردند و شاه کشور نیز نوکر آنها بود اما اکنون آزادیم و گرچه آزار و تحریم دارند اما این تحریم ها عامل رشد است.

ناصری تاکید کرد: اگر در این مسیر امید به عنایات حق و توکل قوی داشته باشیم، در چند سال آینده از هر نظر جزو رتبه های اول دنیا خواهیم شد و جهان اسلام به انقلاب اسلامی ایران افتخار خواهد کرد.

امام جمعه یزد ادامه داد: امروز بسیاری از کشورهای اسلامی، خود را مدیون ایران می دانند و به رغم همه تبلیغات سوئی که نسبت به انقلاب و نظام اسلامی وجود دارد، پیشرفت و ایستادگی خود را مرهون انقلاب و افراد آزاده ای همچون حاج قاسم سلیمانی می دانند.

ناصری تصریح کرد: باید قدر انقلاب را بدانیم و هرچه در توان داریم برای خدمت به مردم و انقلاب به کار بگیریم و تلاش کنیم انقلاب را به صاحب اصلی آن یعنی حضرت مهدی(عج) برسانیم.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) معتقد بود که انقلاب ما مقدمه انقلاب امام زمان است، عنوان کرد: باید در مسیر پاسداری از این انقلاب مقاومت کنیم و بدانیم که عنایت خدا متوجه این انقلاب است و این انقلاب به پیروزی نهایی خواهد رسید اما باید توکل و استقامت داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=2571

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.