• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
آیت الله ناصری در دیدار وزیر اطلاعات :

لازمه تداوم انقلاب شناخت توطئه های دشمن است

  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
لازمه تداوم انقلاب شناخت توطئه های دشمن است
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: لازمه تداوم انقلاب اسلامی شناخت دشمن و توطئه هایش است و باید در این زمینه برنامه ریزی شود.

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین خطیب، وزیر اطلاعات با بیان اینکه کار در زمینه تداوم انقلاب دغدغه مقام معظم رهبری و مورد تاکید ایشان است، اظهار داشت: دشمنان در هر انقلابی به هر نحوی که باشد در صدد ضربه زدن بر می آیند به ویژه انقلاب هایی که بر محور اسلام و اعتقادات دینی باشد و لذا باید در زمینه تداوم انقلاب و آرمان های انقلاب فعالیت و برنامه ریزی صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: راهکارهای دشمن برای ضربه وارد کردن متنوع و متفاوت است، از دو قطبی کردن جامعه تا ترور و تحریم و تخریب و جنگ نرم که همه اینها را در کشور ما انجام دادند.

ناصری با بیان اینکه تغییر ذهنیت مردم نسبت به انقلاب و دور کردن آنها از انقلاب و آرمان های آن افزود: سست کردن پایه های اعتقادی مردم و کمرنگ کردن انقلاب در روحیه مردم، وارونه نشان دادن دستاوردهای مهم و … از برنامه های دشمن در این مسیر است.

امام جمعه یزد ادامه داد: در چنین شرایطی باید روحیه دینی و انقلابی را در مردم تقویت کنیم و روح سلحشوری و ظلم ستیزی را دوباره در آنها زنده کنیم و دشمن و اهدافش را برای مردم تبیین کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار امسال و اهمیت دانش بنیان ها و تولید و اشتغالزایی بیان کرد: مسئله دانش بنیان نیازمند سرمایه گذاری جدی است و این سرمایه گذاری باید از نسل جوان و از دبستانها و دبیرستان ها آغاز کنیم.

امام جمعه یزد بیان کرد: غربی ها برای اینکه از پیشرفت ما پیشگیری کنند، جرأت و جسارت بسیاری از اقدامات را از جوانان ما گرفتند و مدام فعل نتوانستن را صرف کردند در حالی که استعدادهای جوانان ما از جوانان بسیاری از کشورهای دیگر بیشتر است اما باید فرصت شکوفایی پیدا کند.

ناصری تصریح کرد: امروز نمونه های پیشرفت علمی در حوزه فناوری های نانو، دفاعی و پزشکی قابل مشاهده است و این پیشرفت ها می تواند به تمام حوزه ها تسری پیدا کند.

امام جمعه یزد تاکید کرد: اگر انقلاب در آموزش نداشته باشیم و اگر کادرسازی انجام نشود و تولید علم با استفاده از توان جوانان این مرز و بوم انجام نشود، نمی توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم اما اگر این موارد محقق شود، هم پیشرفت کشور و استمرار انقلاب محقق می شود و هم دانش بنیان ها فرصت پیشرفت و توسعه پیدا می کنند.

وی بر لزوم استفاده از توان و ظرفیت نیروهای جوان که جمعیت آنها نیز کم نیست، تاکید کرد و گفت: این حرکت باید از مدارس آغاز شود.

سخن نگاشت | لازمه تداوم انقلاب

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=3095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.