• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
امام جمعه یزد در جمع نیروهای انتظامی استان یزد:

همه مسئولین باید در مسیر خدمت به مردم حرکت کنند

  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
همه مسئولین باید در مسیر خدمت به مردم حرکت کنند
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: همه مسئولین باید با تبعیت از امام راحل، در مسیر خدمت به مردم و برای یاری دین خدا حرکت کنند.

آیت الله محمدرضا ناصری در جمع نیروهای انتظامی استان یزد به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه عده ای در روز قیامت نابینا محشور می شوند، اظهار داشت: اینها کسانی هستند که آیات خدا را منکر شدند و برای آخرت خود توشه ای نفرستادند.

وی با اشاره به اینکه عده ای برای نگهبانی از اسلام و قرآن و کشور و ولایت کار می کنند، بیان کرد: این افراد در روز قیامت مورد عنایت ویژه خداوند متعال هستند زیرا اینها نگهبانان دین و احیاگران مکتب اهل بیت(ع) هستند.

ناصری با اشاره به خاطراتی از امام خمینی(ره) عنوان کرد: امام راحل همواره بر ارتباط با خدا و استفاده از فرصت جوانی برای عبادت خدا تاکید داشتند.

امام جمعه یزد تاکید کرد: امام برای خدا کار کرد و امروز همه ما باید با تبعیت از امام راحل، در مسیر خدمت به مردم و برای یاری دین خدا حرکت کنیم.

ناصری با اشاره به فضیلتی که سربازان کشور در لباس با درجات مختلف از کار و شغل خود می برند، افزود: این درجه ای از کمال و حرکت در مسیر کمال دین است.

وی با اشاره به واقعه ۱۵ خرداد عنوان کرد: سخنرانی های امام در رابطه با مسائل مختلف بود و مردم را به مقابله با ظلم و ستم فرا می خواند و جرقه انقلاب از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ زده شد و از آن پس مبارزات شکل جدی تری به خود گرفت.

امام جمعه یزد با اشاره به مقاومت امام خمینی(ره) در برهه های مختلف مبارزات انقلاب به ویژه واقعه ۱۵ خرداد اظهار داشت: امام همواره به یاران خود نیز می فرمود که اگر برای من مقاومت می کنید، به مقاومت ادامه ندهید اما اگر برای خدا انجام می دهید، به راه خود ادامه دهید و در برابر ظلم و ستم مبارزه و در مبارزه، مقاومت کنید.

وی یادآور شد: وقتی آمریکا احساس کرد که انقلاب در حال رشد و پا گرفتن است، واقعه ۱۵ خرداد به وجود آمد اما این واقعه مهم، نقطه عطف انقلاب اسلامی بود.

ناصری بر گرامیداشت این واقعه مهم تاکید کرد و گفت: ۱۵ خرداد یادآور مبارزه و مقاومت از یک سو و ظلم و ستم طاغوت به پشتوانه آمریکا از سوی دیگر است.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=3582

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.