• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

امام جمعه یزد : در انتقال مبانی انقلاب دچار ضعف هستیم

  • ۰۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
امام جمعه یزد : در انتقال مبانی انقلاب دچار ضعف هستیم

آیت الله محمدرضا ناصری در جمع اعضای دبیرخانه مدرس و جمع نمایندگان استان یزد با اشاره به اهمیت امر ازدواج در دین اسلام اظهار داشت: باید شرایط به گونه ای باشد که ازدواج برای جوانان آسان شود. وی افزود: منابع زیادی در زمینه سبک زندگی نوشته شده است اما مهم آن است که راهکار عملیاتی […]

آیت الله محمدرضا ناصری در جمع اعضای دبیرخانه مدرس و جمع نمایندگان استان یزد با اشاره به اهمیت امر ازدواج در دین اسلام اظهار داشت: باید شرایط به گونه ای باشد که ازدواج برای جوانان آسان شود.

وی افزود: منابع زیادی در زمینه سبک زندگی نوشته شده است اما مهم آن است که راهکار عملیاتی و نتیجه بخش ارائه شود و در این مورد متاسفانه ضعیف عمل شده و ارائه راهکار موثر برای داشتن زندگی بهتر کمتر در جامعه به چشم می خورد.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه برخی برنامه ها فرهنگی است و باید در نهاد انسان جای بگیرد، عنوان کرد: موانع و مشکلات همیشه وجود دارد و مهم این است که با آموزش صحیح و تالیف محتوا مناسب با فرهنگ ایرانی – اسلامی، در شکل گیری شخصیت والا برای نسل جدید و تربیت فرزندانی مستقل موثر عمل شود.

ناصری، رشد و تعالی نسل جدید را در گرو آموزش صحیح دانست و تصریح کرد: با استفاده از افراد نخبه می توان در زمینه رشد اقتصادی، علم و فناوری پیشرفت چشمگیری داشته باشیم.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی و صنعت گردشگری، بیان کرد: در مقابل هجمه های گسترده رسانه های غرب به ایران، نتوانستیم مبانی انقلاب را به درستی انتقال دهیم و به همین علت گردشگران خارجی در ابتدا دید منفی نسبت به ایران و مردم ایران دارند.

امام جمعه یزد اظهار داشت: باید در زمینه صنعت گردشگری با انتقال درست مبانی و مفاهیم انقلاب، فرهنگ ایرانی-اسلامی و تاریخ و طبیعت زیبای ایران، دید منفی ایجاد شده در ذهن گردشگران را تصحیح کنیم.

ناصری افزایش آگاهی و اطلاعات راهنمایان گردشگران را عامل مهم جذب گردشگری دانست و تصریح کرد: راهنمایان گردشگران داخلی و خارجی با افزایش اطلاعات و دانش خود در زمینه گردشگری به ویژه گردشگری مذهبی و استفاده از مفاهیم به روز این دانش، در بهبود این صنعت مهم می توانند بسیار اثرگزار باشند.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=3742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.