• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
آیت الله ناصری در دیدار با سرپرست و مدیران جهاددانشگاهی استان:

استعدادهای ناشناخته امروز باید به کارآفرینان آینده تبدیل شوند

  • ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
استعدادهای ناشناخته امروز باید به کارآفرینان آینده تبدیل شوند
امام جمعه یزد گفت: زمانی که استعدادهای کشور پرورش پیدا کند، تک تک این افراد می توانند به عنوان کارآفرین در زمینه استعداد خود عمل کنند.

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با سرپرست و مدیران جهاددانشگاهی استان یزد با اشاره به اهمیت تحولات بزرگ و بنیادی اظهار کرد: انتظاری که از جهاد دانشگاهی داریم، ایجاد تحولی بزرگ و بنیادی در برنامه ها و فعالیت های مرتبط با این نهاد است.

وی افزود: آموزش های سطحی، دید بسته و تقلید کورکورانه از جمله مواردی است که باید در نظام آموزشی کشور وجود نداشته باشد.

امام جمعه یزد لزوم تفکر و تعقل در سبک آموزشی کشور را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: استقلال هویتی و شخصیتی، قدرت تصمیم گیری و قدرت شناخت، باید بیش از گذشته مورد توجه نظام آموزشی کشور قرار بگیرد.

ناصری عدم توجه به استقلال هویتی و شخصیتی و تفکر را عامل بروز بیکاری در جامعه دانست و بیان کرد: برای کمک به جوانان و کمک به اشتغال آنها ، باید تلاش شود که قدرت تفکر و تصمیم گیری را در نسل جوان رشد دهیم.

وی گفت: شناخت استعدادهای کشور با روش صحیح و کمک به شکوفایی این استعداد، یکی از راه های کمک به نسل جدید و جوان کشور در راستای اشتغال است.

امام جمعه یزد با اشاره به نقش مهم جهاد دانشگاهی در تقویت استعدادهای نسل جدید، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی باید تعهد دهد که در زمینه شناخت استعداد و پرورش آنها، تمام تلاش خود را به کار بگیرد.

ناصری آینده شغلی کشور را در گروی پرورش استعداد های کشور دانست و تصرح کرد: زمانی که استعداد های کشور پرورش پیدا کند، تک تک این افراد می توانند به عنوان کارآفرین در زمینه استعداد خود عمل کنند و با توجه به نیاز خود افراد مرتبط با فعالیت شغلی خود را به کار گیرند.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=3916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.