• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲

نماز جمعه در کلام شهدا + پوستر

  • ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
نماز جمعه در کلام شهدا + پوستر
مجموعه پوسترهای فرازهایی از وصیت نامه های شهدای استان یزد با موضوع نماز جمعه ، کاری از واحد رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

نماز جمعه در کلام شهدا + پوستر

مجموعه پوسترهای فرازهایی از وصیت نامه های شهدای استان یزد با موضوع نماز جمعه ، کاری از واحد رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

شهیدعبدالرحمن حیدری:
به‌ كليه‌ شما توصيه‌ می‌كنم‌ نماز را اول‌ وقت‌ بخوانيد نماز جمعه‌ را فراموش‌ نكنيد قرآن‌بخوانيد، اطاعت‌ از ولايت‌ فقيه‌ و حمايت‌ از امام‌ را فراموش‌ نكنيد، از روحانيت‌ مبارز در خط‌ اسلام‌ حمايت‌ كنيد.خداوند پيروزی‌مستضعفين‌ را بر مستكبرين‌ وعده‌ داده،‌ بايد با رهنمودهای امام‌ امت‌ با مستكبران‌ مبارزه‌ كرد.

پوستر نماز جمعه در کلام شهدا

نماز جمعه در کلام شهدا

 

شهیدحسن زارع بیدکی:
با درود و سلام بر امت حزب الله و شهيد پرور … مبادا سنگرهای نماز جمعه را خالی كنيد كه دشمنان اسلام از همين نماز جمعه ها وحشت دارند و مبادا دعاهای كميل، توسل، زيارت عاشورا و ديگر دعاها را ترک نكنيد كه پيام شهدا هميشه همين بوده و است.

پوستر نماز جمعه در کلام شهدا پوستر نماز جمعه در کلام شهدا

 

وصیت شهدا در مورد نماز جمعه

شهید محمدرضا عینکی:
ما به امامان و خون پاک شهيدانمان علاقه داريم … دوستان و آشنايان و همشهريان وحدت را حفظ كنيد و با شركت در نماز جمعه كه بزرگترين سلاح ما مى باشد مشت محكمى بر دهان ابر قدرتها ى جهانخوار بزنيد. از همشهری ها مى خواهم كه هميشه در فكر رزمندگان و رهبر انقلاب عزيزمان باشند.

 

پوستر نماز جمعه در کلام شهدا پوستر نماز جمعه در کلام شهدا

 

نماز جمعه در کلام شهدا + پوستر

دوستان عزيزم در نماز جمعه شركت كنيد و همه شما با اين كوردلان داخلى مبارزه كنيد و سنگر مدرسه را حفظ كنيد و با درس خواندن مشت محكمى بر دهان ياوه گويان بزنيد.

 

پوستر نماز جمعه در کلام شهدا نماز جمعه در کلام شهدا

 

شهید محمدصادق دهقان­پور­فراشاه:
همانطور که می دانید این انقلاب بسادگی بدست ما نیامده پس نباید بسادگی هم آن را از آن بگذریم… از تو برادرم می خواهم که با شرکت در نماز جمعه و نماز جماعت و کارهای پشت جبهه و پایگاه، مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام بزنی.

 

وصیت نامه شهدا در مورد نماز جمعه وصیت نامه شهدا در مورد نماز جمعه

 

شهید غلامحسین خیری:
ای برادران و خواهرانم و ای هم شهریانم از شما می خواهم در نماز جماعت و نماز جمعه شرکت کنید همین نماز جماعت ها و نماز جمعه ها بود که انقلاب و اسلام ما به اینجا رسانیده است. برادرم پس از کشته شدن من جایم را پر کن و نگذار اسلحه ام از دستم بیفتد

 

شهدا و نماز جمعه وصیت نامه شهدا در مورد نماز جمعه

 

وصیت شهدا در مورد نماز جمعه

شهید سید ماشالله سجادي:
هميشه در نماز جماعت و نماز جمعه شركت كنيد كه دست خدا با جماعت است و هرگز خداي نكرده در اثر كوچكترين ناراحتي اختلاف درست نكنيد و هرگز پراكنده نشويد كه آنوقت به قول امام بزرگوار بايد فاتحه اين انقلاب را خواند.

 

وصیت نامه شهدا در مورد نماز جمعه

وصیت نامه شهدا در مورد نماز جمعه

شهید محمدمهدی زارع ­زاده:
خواهران حجاب خود را حفظ كنيد، زيرا حجابتان مشت محكمى است بر پيكر پوسيده استعمار، نماز جمعه را فراموش نكنيد كه مى‌فرمايد: هركس زودتر به نماز جمعه برود، زودتر به بهشت داخل مى‌شود.

 

وصیت نامه شهدا در مورد نماز جمعه شهدا و نماز جمعه

 

شهید عباس ابوالحسني ابراهيم آبادي: اي برادران و خواهران عزيز : در راه گرفتن حق از هيچ كس نترسيد كه اگر از صحنه كنار برويد فرداي قيامت مسئوليد . نماز جمعه را ترك نكنيد چون كه نماز جمعه دشمن شكن است. تا آنجايي كه مي توانيد در راه پيروزي اسلام قدم برداريد .

شهدا و نماز جمعه وصیت شهدا در مورد نماز جمعه

شهید سیدعلی حسینی: سنگر مسجد و نماز جمعه را ترك نكنيد زيرا مسجدهاست كه پشت ابرقدرتها را مى‌شكند و پوزه كثيفشان را به خاك مذلت مى‌نشاند و اين اتحادها و هماهنگى ماست كه ملتى شجاع و فداكار و غيور مى‌سازد كه در برابر همه نا اهلان و از خدا بى‌خبران خواهد ايستاد.

پوستر شهدا و نماز جمعه پوستر نماز جمعه و شهدا

 

شهید حسين مزرعه ملايي: مردم شريف ايران از شما خواستاريم كه اين فرصت خوب را از دست ندهيد و ازكنار اين انقلاب پراكنده نشويد و با رهبري باشيد و اورا ياري كنيد … و در مجامع عمومي همچون نماز جمعه و تظاهراتي كه از طرف امام رهبري مي شود شركت كنيد و بر دهان ياوه گويان بزنيد.

وصیت شهدا در مورد نماز جمعه وصیت شهدا در مورد نماز جمعه

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=3919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.