• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اداره صحیح کشور در گرو همت بلند مسئولان است

  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
اداره صحیح کشور در گرو همت بلند مسئولان است
امام جمعه یزد گفت: مسئولان کشور و استان باید بدانند که برای حفظ این انقلاب باید همچون امام راحل (ره) نسبت به تصمیم های گرفته شده، محکم و باصلابت بود.

آیت الله محمدرضا ناصری در گردهمایی ائمه جمعه استان که با حضور استاندار و معاونان برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) اظهار داشت: بنابر گفته امام صادق (ع)، همت کوتاه، نداشتن راهکار و تدبیر در مشکلات و ضعف در تصمیم های گرفته شده باعث عقب افتادن هر ملت و کشوری می شود.

وی افزود: مسئولان کشوری و استانی باید این حدیث را سرلوحه کار و اقدامات خود در تمامی امور قرار دهند تا بتوانند شرایط و مسائل مهم کشوری را به درستی اداره کنند.

امام جمعه یزد موفقیت و پیشرفت در مسیرهای مختلف زندگی را در گرو همت بلند دانست و تصریح کرد: همت بلند لازمه پیشرفت و دستیابی به اهداف در هر ملتی است و با توجه به سخن امام علی (ع)، باید برای رسیدن به خواسته های خود با گام هایی استوار و محکم و نگاهی رو به جلو، حرکت کرد.

آیت الله ناصری افزود: مسئولان کشور باید همانند امام راحل (ره)، همتی بلند و گام هایی استوار داشته باشند تا بتوانند امور کشوری را با قاطعیت به سرانجام برسانند.

امام جمعه یزد راهکار یابی و تصمیم گیری درست و به موقع را از مهمترین نکات برای کشور داری دانست و گفت: باید نسل جدید را به گونه ای تربیت کرد که قدرت تفکر و تعقل در آن رشد یابد و با صلابت و استواری در مسیر خود و با حفظ استقلال هویتی و شخصیتی، بتواند تصمیم های لازم را در کم ترین زمان ممکن اتخاذ کند.

آیت الله ناصری با تاکید بر ایستادگی بر تصمیم اتخاذ شده، تصریح کرد: امام خمینی (ره) همواره برای تصمیمی که گرفته بود، ایستادگی کرد به گونه ای که انقلاب اسلامی رقم خورد و مسئولان کشور و استان باید بدانند که برای حفظ این انقلاب باید همچون امام راحل (ره) نسبت به تصمیم های گرفته شده، محکم و باصلابت بود.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=4264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.