• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

امام جمعه یزد: دلسوزی دشمن برای ایران دروغ است

  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
امام جمعه یزد: دلسوزی دشمن برای ایران دروغ است

آیت الله ناصری با اشاره به اتفاقات اخیر اظهار کرد: حوادث و وقایعی در کشور اتفاق می افتد که به دنبال آن دشمنان سعی می کنند برای تفرقه افکنی و خراب کردن نظام از آن سوء استفاده کنند. وی افزود: این اقدامات توسط دشمنان در حالی صورت گرفته که صدای اربعین حسینی به گوش جهانیان […]

آیت الله ناصری با اشاره به اتفاقات اخیر اظهار کرد: حوادث و وقایعی در کشور اتفاق می افتد که به دنبال آن دشمنان سعی می کنند برای تفرقه افکنی و خراب کردن نظام از آن سوء استفاده کنند.

وی افزود: این اقدامات توسط دشمنان در حالی صورت گرفته که صدای اربعین حسینی به گوش جهانیان رسیده بود و الان افراد معاند در تلاش هستند که این صدا را بشکنند.

امام جمعه یزد با اشاره به سفر ریاست جمهوری به سازمان ملل عنوان کرد: همزمانی سفر ریاست جمهوری به سازمان ملل و اتفاقات اخیر بیانگر سازمان یافته بودن این اغتشاشات و آشوب هاست تا چهره ایران را در زمانی که رویداد سیاسی مهمی در حال رقم خوردن است، در مجامع بین الملل سیاه نشان دهند.

وی افزود: رعایت نشدن حقوق زنان در آمریکا و  برخی از کشورهای اروپایی، جنایات انجام شده در برابر زن ها و مردها و نژادپرستی دلایل محکم و روشنی است که در جوامع غرب هم به زن ها و انسان ها به درستی اهمیت داده نمی شود و تنها شعار برابری را سر می دهند.

آیت الله ناصری با اشاره به تاریخ ایران و نقش آمریکا و انگلیس در تاریخ ایران عنوان کرد: مردم باید بیدار و آگاه باشند زیرا دشمنان در حال برنامه ریزی برای تضعیف روحیه دینی، اعتقادی و معنوی مردم هستند و باید مردم دشمن خود را به درستی بشناسند.

وی ادامه داد: مسائل داخلی باید در داخل کشور حل شود، دلسوزی جوامع غرب همواره ثابت شده که دروغ است و در راستای منافع خودشان است.

امام جمعه یزد با اشاره به ۸ سال دفاع مقدس ادامه داد: جوانان ما در طول ۸ سال دفاع مقدس جنگیدند، شهید، اسیر، جانباز و مفقودالاثر شدند تا یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندهند؛ مردم ما باید این تلاش ها و رشادت ها را همواره به یاد داشته باشند و در زمان های بحرانی با حفظ آرامش و بصیرت خود نقشه های دشمن را نقش بر آب کنند.

وی افزود: جوانان باید در این شرایط آگاهانه رفتار کنند و از خون شهدا محافظت کنند و نباید اجازه بدهند که خسارت های جانی و مالی به مردم و کشور وارد شود.

آیت الله ناصری با اشاره به رشادت های نیروی انتظامی در سال های مختلف عنوان کرد: نباید رشادت ها و تلاش های نیروی انتظامی را فراموش کرد زیرا همواره این قشر از جامعه بودند که امنیت را در کشور برقرار کردند.

وی با تاکید بر اهمیت آگاهی و بصیرت در طول زندگی بیان کرد: مردم می توانند با حفظ بصیرت و آگاهی دشمنان را از دوستان خود تشخیص دهند و باید بدانند یک انسان آگاه و مسلمان هیچگاه دست به تخریب اموال عمومی و آسیب به مردم نمی زند و تنها بدخواهان نظام هستند که این اقدامات هنجارشکنانه و ساختارشکنانه را انجام می دهند.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=4446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.