• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
آیت الله ناصری در دیدار با مادران شهدای روحانی یزد:

خانواده های شهدا بلندگوی اسلام و آرمان های انقلاب هستند

  • ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
خانواده های شهدا بلندگوی اسلام و آرمان های انقلاب هستند

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با مادران شهدای روحانی با اشاره به عظمت جایگاه مادران شهدا اظهار کرد: گروه هایی هستن که همواره در دفاع از انقلاب اسلامی پیشگام و پیشتاز بودند و بعد از دوران دفاع مقدس نیز شاهد حضور آن دلاور مردان در دفاع از حرم و دفاع از شیعه بودیم. وی […]

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با مادران شهدای روحانی با اشاره به عظمت جایگاه مادران شهدا اظهار کرد: گروه هایی هستن که همواره در دفاع از انقلاب اسلامی پیشگام و پیشتاز بودند و بعد از دوران دفاع مقدس نیز شاهد حضور آن دلاور مردان در دفاع از حرم و دفاع از شیعه بودیم.

وی افزود: عشق این افراد همواره خدا و دین خدا هست و جوانان با الگو از شهدای دفاع مقدس و با فرماندهی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در دفاع از حرم گام بزرگی را برداشتند.

امام جمعه یزد با اشاره به نقش خانواده های شهدا در جهاد تبیین عنوان کرد: خانواده معظم شهدا همواره توطئه های دشمن علیه خدا و دین را با دعاهای خود و توسل به اهل بیت (ع) و خون شهدا از بین ببرند و این اولین اقدام است.

وی افزود: این موضوع قطعی است که خداوند متعال اجازه نمی دهد که خون این شهدا و همچنین این انقلاب با توطئه های دشمنان بی اثر شود، بلکه خود همواره برای حفظ این انقلاب که بر پایه مرام حسینی (ع) است، راهگشایی خواهد کرد.

ناصری خون شهدا را همواره کارگشا دانست و عنوان کرد: ارتباط موثر و مداوم با نسل جدید و بیان آرمان ها و اهداف انقلاب و راه صحیح از جمله اقداماتی است که می تواند در حفظ خون شهدا و این انقلاب موثر باشد که این از دیگر وظایف خانواده معظم شهدا است.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم که نسل جدید را با دشمنی ها آشنا کرده و هدایت کنیم و اجازه ندهیم از راه اسلام و شهدا خارج شوند و با تبیین مولفه های انقلاب در مجالس مختلف و تبیین آرمان های شهدا می توان در این زمینه گام برداشت.

امام جمعه یزد گفت: شما خانواده شهدا بهترین مبلّغ دین و آرمان های شهدا هستید و باید برای عموم مردم با خواندن وصیت نامه های شهدا در مدارس و سایر مکان های اثرگذار نسبت به شناساندن انقلاب و شهدا به نسل جدید اقدام کنید.

وی افزود: خانواده شهدا بلندگو اسلام، پرچم اسلام و آرمان های انقلاب هستند و باید در این دوران که جنگ رسانه ای علیه ایران بسیار زیاد است از این رسانه مهم و ارزشمند در راستای دین و انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

ناصری با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور عنوان کرد: افرادی که خواسته یا ناخواسته به اندازه یک قدم در این اغتشاشات گام برداشته اند، به خون شهدا و به انقلاب خیانت کرده اند زیرا شهدای ما برای حفظ دین و قرآن و انقلاب از جان خود گذشتند.

تصاویر تجلیل از مادران شهدای روحانی استان یزد

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=4660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.