• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

به قاتلان شهید سلیمانی ها لبخند نخواهیم زد

  • ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
به قاتلان شهید سلیمانی ها لبخند نخواهیم زد

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با اعضای بسیج دانش آموزی و نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی دانش آموز به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با اشاره به اینکه تلاش انسان هیچ وقت بی جواب نمی ماند اظهار کرد: تلاش و کوشش مانند کوبیدن درب است و آن درب بالاخره باز می شود و باید […]

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با اعضای بسیج دانش آموزی و نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی دانش آموز به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با اشاره به اینکه تلاش انسان هیچ وقت بی جواب نمی ماند اظهار کرد: تلاش و کوشش مانند کوبیدن درب است و آن درب بالاخره باز می شود و باید بدانیم با تلاش است که مشکلات حل می شود و پیشرفت خواهیم کرد.

وی افزود: باید در هر زمینه ای تلاش کرد و با امید به خداوند و توکل بر او، بدانیم که در نهایت نتیجه تلاش های خود را می بینیم و نباید هیچ وقت از تلاش و کوشش باز بمانیم.

امام جمعه یزد با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد: گمراهی بعد از آشنایی، گمراهی های فتنه و شکم پرستی سه چیز است که پیامبر از آن برای امت خود می ترسید.

وی افزود: حتی انسان مومن و دیندار نیز ممکن است با بی مبالاتی ها و یا بودن با دوستان ناباب، شناختی که از دین به دست آورده را از دست بدهد و این موضوع همان گمراهی بعد از آشنایی است.

ناصری ادامه داد: به بیان پیامبر اگر حرفی ناملموس و غیرقابل باور به شخصی زده شد و آن شخص بدون تحقیق بپذیرد، آن فرد نادان است و اگر آن حرف نادرست را به فرد دیگری بگوید آن فرد احمق است.

امام جمعه یزد با اشاره به اتفاقات اخیر عنوان کرد: در اتفاقات اخیر شاهد بودیم که عده کمی از مردم سخنان خلاف واقع رسانه های غربی و دشمنان نظام را به راحتی پذیرفتند و به افراد دیگر انتقال دادند و همین مسئله بیانگر اهمیت سخن پیامبر است.

وی افزود: انسان نباید دین خود را برای دنیا بفروشد و بدترین نوع آن است که دین خود را برای دنیای فرد دیگری بفروشد.

ناصری با اشاره به مسئله گمراهی های فتنه گفت: فتنه ها نمی مانند و می روند اما فتنه گران همواره باقی می مانند و باید همواره به این نکته توجه شود که در زمان فتنه از مسیر حق و راه خداوند خارج نشویم.

امام جمعه یزد افزود: در تمام مراحل زندگی باید به خداوند توکل کرد و از شیطان دوری گزید و باید به یاد داشته باشیم با عملکرد اشتباه خود لبخندی به دشمنان و قاتلان شهید سلیمانی ها نخواهیم زد.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار ازبیش از ۵۰ نفر از دانش آموزان نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی تجلیل شد.

تصاویر دیدار و تجلیل از اعضای بسیج دانش آموزی

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=4809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.