• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
نماینده ولی فقیه در استان یزد مطرح کرد:

لزوم تقویت غیرت دینی در جامعه

  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۲۱
لزوم تقویت غیرت دینی در جامعه

آیت الله ناصری در دیدار با نماینده ولی فقیه در هلال احمر کشور اظهار داشت: از آنجا که یزد بین چند استان قرار گرفته و راه عبوری استانهای جنوبی کشور به شمار می رود، اتفاقات و تصادفات آن نیز بسیار است بنابراین به لحاظ تجهیزات و امکانات امداد و نجات، نیازمند توجه ویژه است. وی […]

آیت الله ناصری در دیدار با نماینده ولی فقیه در هلال احمر کشور اظهار داشت: از آنجا که یزد بین چند استان قرار گرفته و راه عبوری استانهای جنوبی کشور به شمار می رود، اتفاقات و تصادفات آن نیز بسیار است بنابراین به لحاظ تجهیزات و امکانات امداد و نجات، نیازمند توجه ویژه است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان یزد پای کار، ایثارگر و دلسوز هستند و خدمات خوبی به مردم ارائه می دهند، افزود: جوانان امدادگر هلال احمر، اشتیاق ویژه ای برای کار دارند و هلال احمر باید بتواند از این ویژگی به خوبی استفاده کند.

آیت الله ناصری با بیان اینکه جوانان هلال احمر غیرت دینی دارند، افزود: این غیرت دینی متاسفانه در جامعه کمرنگ شده اما در جوانان هلال احمر وجود دارد و باید بیش از گذشته تقویت شود.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه غیرت دینی باید در همه جوانان بیدار شود، عنوان کرد: لازمه این امر، افزایش فعالیت ها و حرکت های موثر و مستمر فرهنگی است.

وی از غیرت دینی به عنوان یک ارزش یاد کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا در مسیر تحقق دستورات خدا و پیاده شدن احکام الهی، دین خود را ادا کرده و به وظایف خود به درستی عمل کنیم.

حجت الاسلام معزی، نماینده ولی فقیه در هلال احمر کشور نیز در این نشست از جوانان هلال احمر استان یزد به عنوان جوانانی ساعی، ایثارگر و دارای روحیه دینی قوی یاد کرد و اظهار داشت: ایثارگری و غیرت دینی ویژگی شاخص و بارز همه امدادگران هلال احمر در سراسر کشور است.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=4955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.