• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲

پیام تسلیت امام جمعه یزد در پی ارتحال آیت الله قافی

  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
پیام تسلیت امام جمعه یزد در پی ارتحال آیت الله قافی

پیام تسلیت امام جمعه یزد در پی ارتحال آیت الله قافی بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعون  ارتحال عالم ربانی، مفسر قرآن کریم مرحوم آیت الله حاج شیخ محمدحسن قافی یزدی )طاب ثراه (را به شاگردان، ارادتمندان، حوزه های علمیه به ویژه بیت مکرم ایشان تسلیت می گویم.آن مرحوم سال های پر […]

پیام تسلیت امام جمعه یزد در پی ارتحال آیت الله قافی
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعون
 ارتحال عالم ربانی، مفسر قرآن کریم مرحوم آیت الله حاج شیخ محمدحسن قافی یزدی )طاب ثراه (را به شاگردان، ارادتمندان، حوزه های علمیه به ویژه بیت مکرم ایشان تسلیت می گویم.آن مرحوم سال های پر برکت عمر خویش را در تربیت شاگردان و پروش طلاب در حوزه علمیه یزد و حوزه علمیه قم همت گماشت و در مجالس و منابر مختلف مردم را با اخلاق حسنه اسلامی و مکتب اهل بیت علیهم السلام آشنا نمود.
 سلوک این مرد خدا و تمسک به قرآن کریم از ایشان مجتهد و استادی کم نظیر ساخته بود که با تسلط بر آیات و روایات، عمق معارف اسلامی را بررسی نموده و به رموز وحی الهی پی برده بود. ایشان همواره همراه و مشوق  مجاهدین فی سبیل الله   و رزمندگان  دفاع مقدس بود و شاگردانش را به همپایی و همراهی با امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب گوشزد می نمود. فقدان آن عالم وارسته بدرستی صدمه و ثلمه ای است که جبران آن بزودی میسر نمی گردد.
ضمن عرض تسلیت به فرزندان بزرگوار و فاضل و متدین آن مرحوم و همسر مومنه و آرزوی صبر جمیل برای آنان، از خداوند بزرگ مسئلت دارم که آن سعید فقید را با سرور و سالار شهیدان حسین بن علی علیه السلام محشور نماید و مزد زحمات دهها ساله علمی و شاگرد پروری ایشان را بهشت برین قرار دهد و مقام عالیش را متعالی فرماید.
محمدرضا ناصری
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد
لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=4975

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.