• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
آیت الله ناصری در دیدار مدیرکل جدید فرودگاه یزد:

روحیه مردمداری در مسئولان تقویت شود

  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
روحیه مردمداری در مسئولان تقویت شود

آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار مدیرکل جدید فرودگاه یزد با اشاره به اینکه مردم انتظاراتی از سیستم حمل و نقل دارند که باید به آن توجه شود، اظهار داشت: تاخیردر پروازها و بعضا رفتار اشتباه دست اندرکاران، مردم را سرگردان و ناراحت می کند در حالی که اگر به دنبال تاخیرها از آنها عذرخواهی و […]

آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار مدیرکل جدید فرودگاه یزد با اشاره به اینکه مردم انتظاراتی از سیستم حمل و نقل دارند که باید به آن توجه شود، اظهار داشت: تاخیردر پروازها و بعضا رفتار اشتباه دست اندرکاران، مردم را سرگردان و ناراحت می کند در حالی که اگر به دنبال تاخیرها از آنها عذرخواهی و با آنها همدلی شود، مردم عذر مسئولان را خواهند پذیرفت.

وی عنوان کرد: مراکز و نهادهایی که به طور مستقیم با مردم سر و کار دارند، باید روحیه مردمداری را در خود تقویت کنند زیرا مردم مسائل و مشکلات خود را دارند و نباید درگیر خدمت رسانی ناقص و بی‌توجهی‌های در پی آن باشند.

آیت‌الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: تغییر مدیریت‌ها امری عادی است اما باید تلاش کنیم هر کجا هستیم، برای مردم منشأ اثر و خدمتگزاری باشیم.

وی بیان کرد: همه باید برای خدا و کسب رضایت خدا کار کنند و مردمداری باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه یزد عنوان کرد: باید اقدامات رفاهی برای مسافران انجام شود تا فرودگاه یزد به استانداردهای فرودگاهی نزدیک شود که امیدواریم مدیرکل جدید در این زمینه اقدامات موثری انجام دهد.

گفتنی است؛ عباس محمدی از سال ۹۵ مسئولیت مدیرکلی فرودگاه‌های استان یزد را بر عهده داشت و دهقان منشادی از امروز این مسئولیت را بر عهده گرفت.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=5699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.