• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

ریشه کنی طاغوت و حاکمیت الهی هدف اصلی امام (ره) بود

  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
ریشه کنی طاغوت و حاکمیت الهی هدف اصلی امام (ره) بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار روحانیون استان یزد به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ریشه ایام الله به انگیزه و مرام الهی باز می گردد و ایام دهه فجر نیز از ایام الله است و باید آن را گرامی بداریم و علت آن نیز این […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار روحانیون استان یزد به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ریشه ایام الله به انگیزه و مرام الهی باز می گردد و ایام دهه فجر نیز از ایام الله است و باید آن را گرامی بداریم و علت آن نیز این است که این ایام، روز سقوط طاغوت و روز به ثمر رسیدن تلاش های ملت است.

وی عنوان کرد: این ایام، یادآور پیروزی ملت ایران در برابر دشمن و خنثی کردن تمام توطئه‌های او در برابر انقلاب است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: امام خمینی(ره) با مقاومت و ایستادگی خود، تمام حلقه سخت اتحاد دشمنان علیه ملت ایران را در هم شکست.

آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه سخنان و رهنمودهای امام و رهبری باید توسط جوانان بازخوانی شود، افزود: ایده امام، ریشه کنی طاغوت و حاکمیت الله بود.

امام جمعه یزد در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به شیوه هایی که ائمه و بزرگان دین برای مبارزه انتخاب کردند، افزود: شیوه و نگاه امام خمینی(ره) نیز همانند ائمه اطهار(ع)، مقابله و ریشه کنی کامل طاغوت بود.

وی با بیان اینکه امام در همه دوران های زندگی، خدا را مدنظر داشت، اظهار داشت: امام راحل از هیچکس جز خدا نمی ترسید و به واسطه توکل و توسلی و همتی که داشت، در اموری که قدم بر می داشت، موفق بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تاکید کرد: دشمن در هر دوره ای شخصی یا اشخاصی را به میدان آورد تا علیه نظام اسلامی سخن بگویند و فعایت داشته باشند اما همواره توطئه ها خنثی شد.

وی تاکید کرد: امام پای حرف خود ایستاد و به رغم همه پیغام هایی که از کشورهای اروپایی می رسید، بر رفتن شاه و ریشه کنی طاغوت و حاکمیت الله پافشاری کرد.

*مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به اینکه این دیدار به معنای تجدید بیعت با امام و رهبری است، اظهار داشت: امیدواریم در دهه چهارم انقلاب بتوانیم بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را با جدیت پیگیری کنیم و هر کدام از مساجد، مأمنی برای مردم باشد.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و افزود: خدا را شاکریم که مدال افتخار شاگردی امام صادق(ع) را به همه طلاب و روحانیون اعطا کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز هر چه داشته در دایره ریخته تا بین روحانیت و مردم فاصله ایجاد کند، عنوان کرد: چهار دهه از پیروزی انقلاب گذشته و دشمن با انواع و اقسام حیله ها و نیرنگ ها در این راستا قدم برداشته و ما نیز باید مهندسی معکوس کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد: امیدواریم در آغاز چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب که بوی ظهور به مشام می رسد، بتوانیم پیوند دوباره بین مردم و روحانیت ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه باید به عنوان امام جماعت و امام محله بتوانیم تکیه گاه مردم و مدافع حقوق آنها باشیم، تصریح کرد: بر خلاف آنچه که در فضای مجازی مشاهده می شود، مردم همچنان به روحانیت ارادت دارند.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=5750

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.