• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

امام جمعه یزد: نقش بازاریان در پیروزی انقلاب انکارناپذیر است

  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
امام جمعه یزد: نقش بازاریان در پیروزی انقلاب انکارناپذیر است

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار هیئت رئیسه اصناف و رؤسای اتحادیه های استان یزد به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: اصناف و بازاریان همواره از گروه‌ها و اقشاری هستند که پا به پای انقلاب حرکت کردند و در مسائل مختلف یاور انقلاب اسلامی بوده‌اند. وی با اشاره به قیام بزرگ امام خمینی(ره) که منجر […]

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار هیئت رئیسه اصناف و رؤسای اتحادیه های استان یزد به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: اصناف و بازاریان همواره از گروه‌ها و اقشاری هستند که پا به پای انقلاب حرکت کردند و در مسائل مختلف یاور انقلاب اسلامی بوده‌اند.

وی با اشاره به قیام بزرگ امام خمینی(ره) که منجر به انقلاب اسلامی شد، افزود: اصناف و بازاریان تقریبا از اولین گروه هایی بودند که به حرکت مبارزاتی و نهضت انقلاب اسلامی پیوستند و در تمام اتفاقات نیز با انقلاب اسلامی همراهی کامل داشته اند.

آیت الله ناصری با بیان اینکه ارزش زندگی ما به هدف زندگی ماست، افزود: دنیا دار تضاد منافع است به همین دلیل عده ای سبک زندگی را به نحوی تنظیم می کنند که مدام به دنبال عیش و نوش و لذت هستند و عده ای دیگر سبکی خلاف این سبک را بر می گزینند.

وی بیان کرد: غربی ها سبک زندگی لذت طلبی را انتخاب کرده اند بنابراین تلاش کرده اند خود را تقویت کنند تا بتوانند لذت بیشتری از زندگی ببرند و در این مسیر از چپاول و استعمار کشورها دریغ نکرده اند.

ناصری عنوان کرد: غربی‌ها می خواهند ملت ها را زیر سلطه قرار دهند و صهیونیسم جهانی نیز به دنبال ترویج فحشا است و همه اینها در راستای دوری مردم و جوامع از خداست اما انقلابی که به رهبری امام خمینی(ره) ایجاد کرد، مسیری به سمت خدا را ترسیم کرد.

امام جمعه یزد بیان کرد: در مسیر حرکت به خدا، دشمن ممانعت می کند و قرآن در این شرایط، مومنان را به صبر و استقامت تشویق کرده است و خدا وعده داده که به متقیان و صابران کمک خواهد کرد و مکر دشمن را به خودشان باز می گرداند.

آیت الله ناصری اظهار داشت: تاکنون نیز همه این وعده ها محقق شده، این انقلاب خدایی است و خدا پشتیبان این انقلاب است و اگر غیر از این بود، این همه توطئه هایی که علیه انقلاب شد، می توانست آن را از میان بردارد و دست یاری خدا را در همه دوره ها از زمان مبارزات و پیروزی انقلاب تا دوران دفاع مقدس و فتنه های دو سه دهه اخیر احساس کردیم.

وی با اشاره به توطئه سیطره داعش در منطقه بیان کرد: خواست خدا بود که سربازی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی به پا خواست و با حضور در سوریه و عراق، داعش را از میان برداشت.

نماینده ولی فقیه در استان یزد به تشریح فتنه ها و توطئه های دشمن از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پرداخت و گفت: رهبری‌های امام خمینی(ره)، تدابیر رهبری، صبر و استقامت مردم، آگاهی و بصیرت آنها و از همه مهمتر یاری خداوند متعال تمام این توطئه ها را نقش برآب کرد.

وی تاکید کرد: امام راحل در همه دوره ها و همه حوادث لحظه ای از خدا غافل نشد و هر کاری انجام می داد، تنها رضایت خدا را در نظر می گرفت.

آیت الله ناصری با بیان اینکه در دوران مبارزات انقلاب به عنوان یک طلبه در کنار امام بودم، افزود: آن زمان بازار یکی از پایگاه های اصلی برای مبارزه بود و معتقدم انقلاب از بطن جامعه و بازار و مساجد برخاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مشکلات وجود دارد و منکر آن نیستیم، عنوان کرد: بخاطر انقلاب و مجاهدت هایی که برای پیروزی انقلاب انجام شد، باید مقاومت کنیم تا از این مشکلات عبور کنیم.

آیت الله ناصری اظهار داشت: بازاریان هم با مقاومت و انسجام در کنار انقلاب و مردم باشند و بدانید که هر چه در مسیر اسلام و انقلاب تلاش کنید، ارزشمند و اجر آن نزد خداوند متعال محفوظ است.

حسنی، رئیس اتاق اصناف استان یزد نیز در این نشست به بیان خدمات بازاریان استان یزد در برهه های مختلف پرداخت و گفت: اصناف همواره در کنار انقلاب هستند و از ارائه خدمات دریغ نخواهند کرد.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=5870

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.