• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
امام جمعه یزد در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

افزایش چند برابری قیمت‌ها موجب صدمه به قشر ضعیف جامعه شده است

  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
افزایش چند برابری قیمت‌ها موجب صدمه به قشر ضعیف جامعه شده است

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نوسانات بالای قیمت‌ها اظهار داشت: دولت باید با برنامه‌ریزی و اقدامات خود نوسانات قیمت را کنترل کند. وی ادامه داد: برخی از صنایع مانند فولاد، کاشی و پتروشیمی‌ها که یا واردات و یا صادرات دارند سودهای کلانی به […]

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نوسانات بالای قیمت‌ها اظهار داشت: دولت باید با برنامه‌ریزی و اقدامات خود نوسانات قیمت را کنترل کند.

وی ادامه داد: برخی از صنایع مانند فولاد، کاشی و پتروشیمی‌ها که یا واردات و یا صادرات دارند سودهای کلانی به دست می‌آورند و باید روی قیمت و فروش آنها نظارت جدی‌تری صورت گیرد.

امام جمعه یزد با بیان اینکه باید مسئولان همه همت و وقت خود را برای ساماندهی امور و کنترل قیمت‌ها به کار برند، تاکید کرد: افزایش چند برابری قیمت‌ها موجب صدمه به قشر متوسط و ضعیف جامعه شده است که باید تدبیری در این زمینه اندیشیده شود و سودی که تولیدکنندگان و صنعتگران به دست می‌آورند، منصفانه باشد.

وی، ‌افزایش قیمت خوراک دام را یکی دیگر از مشکلات دانست و افزود: باید مسئولان ذیربط بسیج شوند و زمینه خودکفایی در تولید خوراک دام را با توجه به ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد، فراهم کنند و واردات خوراک دام بهانه‌ای برای افزایش قیمت دام، گوشت و شیر و … نباشد.

آیت الله ناصری به مسئله جمعیت نیز اشاره و تصریح کرد: باید در این زمینه برنامه‌ریزی عملی صورت گیرد و برای فرزندآوری به طور جدی فرهنگ‌سازی انجام شود و مردم به این باور برسند که  خداوند رزاق است.

وی افزود: از زمانی که فرزندآوری در جامعه کمتر شد، مشکلات، گرانی‌ها و تحریم‌ها بیشتر شد، باید فرهنگ سازی شود که فرزند آوری پایین واقعا اسیب‌زاست و دولت نیز باید طرح‌های روی کاغذ را در زمینه فرزندآوری به مرحله اجرا درآورد.

امام جمعه یزد عنوان کرد: باید مسئله سقط جنین در کشور بررسی و از آن جلوگیری شود و از طرفی با توجه به بالا بودن آمار تصادفات، باید با تدابیر لازم تصادفات را کاهش داد و وزارتخانه‌های مرتبط نیز در امور مختلف به صورت جهادی کار کنند و به سرعت کارها را به سرانجام برسانند و تحول اداری در آنها اتفاق بیفتد.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=6117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.