• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

روز قدس امید فلسطینیان و جهان اسلام را زنده نگهداشته است

  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
روز قدس امید فلسطینیان و جهان اسلام را زنده نگهداشته است

آیت الله محمدرضا ناصری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد گفت: تا پیش از اینکه آخرین جمعه ماه رمضان از سوی امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس نامگذاری شود، هیچ خبری از فلسطین نبود و مردم این سرزمین در رنج و شکنجه و کشتار قرار داشتند.وی افزود: همه استکبار جهانی […]

آیت الله محمدرضا ناصری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد گفت: تا پیش از اینکه آخرین جمعه ماه رمضان از سوی امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس نامگذاری شود، هیچ خبری از فلسطین نبود و مردم این سرزمین در رنج و شکنجه و کشتار قرار داشتند.وی افزود: همه استکبار جهانی علیه ملت فلسطین بود و فلسطینیان را از خانه و کاشانه شان بیرون کرده و در حال تصفیه این سرزمین بودند.

امام جمعه یزد ادامه داد: پس از نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام قدس، ملت ایران همه ساله در شرایط مختلف نظیر سرما و گرما و حتی بمباران‌ها در این راهپیمایی حضور یافته و تکرار این روز که هر سال باشکوه بیشتری برگزار شده است، سبب دستیابی فلسطین به قدرت بازدارندگی شد.

وی اظهار داشت: ملت فلسطین خصوصا جوانان بیدار شده و هم اکنون به جایی رسیدیم که صحبت از سرنگونی و نابودی رژیم صهیونیستی است.

ناصری تأکید کرد که همه این مسائل از روز قدس و برگزاری باشکوه آن نشات می‌گیرد که دشمنان را منکوب کرده و امید فلسطینیان را زنده نگهداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد، نقش امام و رهبری و سردار سلیمانی در ساماندهی و یکپارچگی فلسطنیان را پررنگ خواند و خاطرنشان ساخت: اگر ملت فلسطین مقاومت کرده و ما نیز روز جهانی قدس را تقویت سازیم، خداوند متعال به یاری ما خواهد آمد.

وی افزود: همه باید احساس تکلیف کرده و در این راهپیمایی حضور یابند و روز قدس را زنده نگهدارند تا نوید پیروزی فلسطین بر اسرائیل غاصب به گوش ما برسد.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=6337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.