• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

پیام به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید حسن یاوری

  • ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
پیام به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید حسن یاوری

چه شب ها که پدر و مادری چشم انتظار فرزند جوانشان بودند که درِ خانه را بگشاید و به آن ها سلام گوید، و یا لااقل جنازه اش برگردد تا بتوانند برایش تشییع جنازه باشکوهی برگزار کنند ودر گلزار شهدا بیارامد تا تسلی دل پدر و مادر و خواهر و برادر باشد، ولی وقتی از […]

چه شب ها که پدر و مادری چشم انتظار فرزند جوانشان بودند که درِ خانه را بگشاید و به آن ها سلام گوید، و یا لااقل جنازه اش برگردد تا بتوانند برایش تشییع جنازه باشکوهی برگزار کنند ودر گلزار شهدا بیارامد تا تسلی دل پدر و مادر و خواهر و برادر باشد، ولی وقتی از او هیچ خبری نباشد، غم و اندوه و حسرت در جانشان می ماند وحتی خاطره ها رنگ می بازد.
و این بار بقایای جنازه شهید والامقام حسن یاوری بعد از سی و هفت سال به آغوش خانواده اش برگشت تا بازماندگان شهید و شهر دارالعباده یزد، عطر دل انگیز شهادت را استشمام کنند و نسیم ملکوتی قتلوا فی سبیل الله وجودشان را نوازش کند.
از صمیم قلب در برابراین شهید بازگشته به میهن اسلامی سر تعظیم فرود می آوریم و شهادتش را تبریک می گوییم و بر دل خسته بازماندگانش شمیم تسلی می باشیم تا مگر مرحمی باشد. خداوند این شهید را با شهدای کربلا محشور گرداند، و به او علو درجات عنایت فرماید و ان شاءالله راه روشن شهادت را بر روی ما ماندگان بگشاید.
ومن الله التوفیق
محمدرضا ناصری

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.