• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳

امام جمعه یزد: انتقال خون به معنای ایثار و فداکاری است

  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
امام جمعه یزد: انتقال خون به معنای ایثار و فداکاری است

آیت‌الله محمدرضا ناصری در بازدید از اداره انتقال خون استان یزد به مناسبت هفته انتقال خون، با اشاره به اینکه خون شریان حیاتی انسان است، اظهار کرد: سلامتی انسان‌ها و حیات انسان به خون وابسته و برای انسان بسیار ارزشمند است. وی افزود: تلاش برای کسب و اجرای علم مشتقات به دست‌آمده از خون، و […]

آیت‌الله محمدرضا ناصری در بازدید از اداره انتقال خون استان یزد به مناسبت هفته انتقال خون، با اشاره به اینکه خون شریان حیاتی انسان است، اظهار کرد: سلامتی انسان‌ها و حیات انسان به خون وابسته و برای انسان بسیار ارزشمند است.

وی افزود: تلاش برای کسب و اجرای علم مشتقات به دست‌آمده از خون، و استفاده از آنها در راستای سلامتی مردم، یک اقدام بزرگ و مهم است و باید به فرآورده‌های خونی و مشتقات آن نیز توجه ویژه شود.

امام جمعه یزد با بیان اینکه فرآورده‌های خونی معجزه‌ای از جانب خداوند است، ادامه داد: خون و مشتقات آن، معجزه‌ای از سوی خداوند است که باید قدر این معجزه و این حکمت الهی را بدانیم.

وی افزود: قدرت خداوند را در سیستم انتقال خون بدن انسان می‌توان مشاهده کرد و همین سیستم به راحتی می‌تواند انسان را به خداشناسی برساند.

آیت‌الله ناصری با تاکید بر اهمیت مسئله خون و انتقال خون در استان ادامه داد: انتقال خون یک نوع ایثار و فداکاری است، زیرا کسی که خون خود را به نیازمندان اهدا می‌کند به نوعی از وجود خود و نعمت داده شده از سوی خداوند می‌گذرد و به زندگی شخص دیگری کمک می‌کند.

وی افزود: اهدای خون ذخیره ثواب برای آخرت است و این کار باارزش قطعا از جانب خداوند بدون پاسخ نمی‌ماند.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار از برخی اهداکنندگان مستمر در استان، تقدیر و تشکر شد.

 

گزارش تصویری بازدید آیت الله ناصری از سازمان انتقال خون یزد

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=6941

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.