• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳

دیدار آیت الله ناصری با کاروان پیاده زائران امام رضا(ع)

  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
دیدار آیت الله ناصری با کاروان پیاده زائران امام رضا(ع)

آیت‌الله محمدرضا ناصری در این دیدار با بیان اینکه سفر به قصد زیارت ائمه معصومین(ع) انجام می‌شود، اظهار داشت: این سفرها به ویژه با شرایط خاص، سفرهای معنوی و الهی هستند و از این سفرها می‌توان به عنوان سفر الی الله یاد کرد. وی با تاکید بر اینکه در سفر الی الله باید نیت خالص […]

آیت‌الله محمدرضا ناصری در این دیدار با بیان اینکه سفر به قصد زیارت ائمه معصومین(ع) انجام می‌شود، اظهار داشت: این سفرها به ویژه با شرایط خاص، سفرهای معنوی و الهی هستند و از این سفرها می‌توان به عنوان سفر الی الله یاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه در سفر الی الله باید نیت خالص و برای رضای خدا و تکریم اهل بیت(ع) باشد، عنوان کرد: سفرهای معنوی اثرگذاری بالایی در زندگی انسان دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به اعضای این کاروان توصیه کرد: در این مسیر از خلوتی که ایجاد می‌شود به بهترین نحو ممکن استفاده کنید و مدام ذکر و یاد خدا را داشته باشید و بدانید که خداوند متعال شاهد حرکت‌ها و نیات شماست.

آیت‌الله ناصری یادآور شد: این قبیل حرکات، می‌تواند مقابله‌ای در برابر تبلیغات رسانه‌های معاند باشد زیرا آنها مدام تلاش می‌کنند که از خط قرمزهای ما در حوزه دین عبور کنند و بین مردم به ویژه جوانان و دین فاصله بیندازند و در این راستا از هیچ تلاشی حتی به سخره گرفتن اعتقادات شیعیان، دریغ نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه ایران و انقلاب ما بیمه شده ائمه معصومین (ع) است زیرا انقلابی در مسیر قیام عاشوراست، عنوان کرد: کشور ما کشور امام رضا(ع) است و نباید اجازه دهیم معاندان و دین ستیزان، از خطوط قرمز ما در این زمینه عبور کنند.

آیت‌الله ناصری اظهار داشت: همه باید مراقب باشیم تا در این کشور اسلامی از مسیر ائمه اطهار(ع) دور نشویم و مسیری را طی کنیم که مسیر احیای اسلام، شعائر اسلامی، خوبی‌ها باشد و در مسیر تعیین شده توسط خدا و ائمه معصومین(ع) حرکت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به کاروان پیاده مشهد الرضا(ع) توصیه کرد: در طول مسیر از ذکر خدا غافل نشوید و هر کجا امکان وجود داشت، مراسم دعا و راز و نیاز با خداوند متعال برگزار کنید تا مردم نیز این مسیر از معنویت این سفر الهی برخوردار باشند.

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=7572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.