• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

روایتگری رسالت مهم آزادگان در حفاظت از انقلاب است

  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۱۹
روایتگری رسالت مهم آزادگان در حفاظت از انقلاب است

آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار جمعی از آزادگان استان یزد با بیان اینکه آزادگان در دورانی جان برکف در میدان‌های نبرد جنگیدند، اظهار کرد: شما عزیزان چه در میدان نبرد با دشمن و چه در دوران اسارت به جهاد در راه خدا و حفاظت از خاک وطن و ناموس مردم پرداختید. وی افزود: آزادگان یاران […]

آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار جمعی از آزادگان استان یزد با بیان اینکه آزادگان در دورانی جان برکف در میدان‌های نبرد جنگیدند، اظهار کرد: شما عزیزان چه در میدان نبرد با دشمن و چه در دوران اسارت به جهاد در راه خدا و حفاظت از خاک وطن و ناموس مردم پرداختید.

وی افزود: آزادگان یاران باوفای امام حسین(ع) در عصر حاضر هستند و این افراد در زمان جنگ به ندای «هل من ناصر ینصرنی» لبیک گفتند.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در یک مرحله مهم است، گفت: در زمان حاضر انقلاب اسلامی از حیث حفاظت، نگهداری، تبیین دستاوردها و … در مرحله بسیار مهمی قرار گرفته است و نیاز به صبر و حمایت افرادی همچون شما را دارد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک حرکت بزرگ بود که امام خمینی(ره) با هدف الهی و برای هدایت و حمایت از مردم این گام بزرگ را برداشت و خون شهدا و صبر و استقامت آزادگان همراه با نگاه خداوند همواره حافظ آن است.

آیت‌الله ناصری با بیان اینکه در مسیر موفقیت همواره سختی‌هایی وجود دارد، تصریح کرد: در مسیر انقلاب اسلامی موانع و سختی‌هایی وجود دارد که نباید در برابر این موانع زود تسلیم شد، بلکه باید در این مسیر با درایت و روشنگری استقامت کرد.

وی ادامه داد: کارشکنی‌ها و دشمنی‌های زیادی علیه ایران وجود دارد و امروزه زمان لبیک گفتن به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام خود است.

امام جمعه یزد انقلاب اسلامی را امانت الهی در دستان مردم ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی امانتی از سوی امام راحل، شهدا و امام زمان(عج) است و باید مردم و مسئولان کشور امانت‌دار این میراث گرانبها باشند.

وی افزود: درست است که سختی‌ها و مشکلاتی وجود دارد اما باید با درایت این موانع و مشکلات را رفع و امید را در جامعه جاری کرد.

آیت‌الله ناصری تصریح کرد: باید اسلام و دین را یاری کرد چراکه دشمن تلاش دارد از هر نقطه‌ای به آن ضربه بزند و ناامید کردن جامعه یکی از راهکارهای دشمن برای این موضوع است.

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت روایتگری از سوی آزاگان عنوان کرد: آزادگان خاطرات و روایت‌هایی در سینه خود دارند که بیان این خاطرات می‌تواند در زمینه هدایت و آگاه‌سازی مردم موثر واقع شود و عشق و امید مردم نسبت به حفاظت از انقلاب را افزایش دهد.

وی روایتگری زمان جنگ و اسارت را از رسالت‌های مهم آزادگان دانست و تصریح کرد: جنگ همچنان ادامه دارد و به نوعی دیگر دشمن در حال حمله به کشور و انقلاب است، بنابراین در این جنگ ترکیبی روایتگری دوران جنگ و اسارت یکی از راهکارهایی است که می‌تواند چشم نسل جدید را نسبت به کینه‌توزی‌های دشمن علیه ایران و انقلاب باز کند.

آیت‌الله ناصری تصریح کرد: باید امید را در جامعه گسترده کرد و این مهم تنها با ایستادگی، صبوری و روایتگری محقق خواهد شد.

حضور آیت الله ناصری در جمع آزادگان یزدی حضور آیت الله ناصری در جمع آزادگان یزدی حضور آیت الله ناصری در جمع آزادگان یزدی حضور آیت الله ناصری در جمع آزادگان یزدی حضور آیت الله ناصری در جمع آزادگان یزدی حضور آیت الله ناصری در جمع آزادگان یزدی حضور آیت الله ناصری در جمع آزادگان یزدی

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=7829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.