• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آیت الله ناصری: قدردان خدمات پلیس هستیم

  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
آیت الله ناصری: قدردان خدمات پلیس هستیم

آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار فرمانده، معاونان و رؤسای پلیس استان یزد به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط پلیس استان اظهار داشت: خدمت به مردم، توفیقی است که خداوند متعال به نیروهای پلیس عنایت کرده و همه ما قدردان این خدمات هستیم و همه باید کمک کنیم تا جامعه […]

آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار فرمانده، معاونان و رؤسای پلیس استان یزد به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط پلیس استان اظهار داشت: خدمت به مردم، توفیقی است که خداوند متعال به نیروهای پلیس عنایت کرده و همه ما قدردان این خدمات هستیم و همه باید کمک کنیم تا جامعه ما در مسیر صلابت و سلامت قدم بردارد.

وی با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع) عنوان کرد: به فرموده حضرت، ارزش هر انسانی به کار خوبی است که انجام می‌دهد و خداوند متعال نیز ارزیابی افراد را با کار و عمل او می‌سنجد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد افزود: نیروی انتظامی ارزش و متانت و اصالت خود را حفظ کرده و اعمال و کردار پلیس، گویای نیت و هدف اوست و به واسطه همین نیت و خدمت رسانی است که خدا به آنها پاداش می‌دهد.

وی عنوان کرد: باید نسبت به بندگان خدا خشوع، خضوع، مدارا و بخشش داشت و اگر اینگونه باشیم، آنگاه آیینه تمام نمای صفات الهی خواهیم بود و پلیس ما باید از این صفات بهره‌مند باشند.

آیت الله ناصری ادامه داد: نباید در خدمت به مردم بخل داشت و باید با دلسوزی و سخاوت به مردم خدمت کرد زیرا سخاوت از صفات الهی است و این صفت را برای بندگان خود نیز می‌پسندد.

امام جمعه یزد یادآور شد: خداوند متعال این توفیق را به پلیس و سایر خدمتگزاران داده که رفع حوایج مردم و رفع مشکلات مردم و حفظ سلامت جامعه را بر عهده شما گذاشته است و این توفیقی است که هرگز نباید از آن خسته شد و باید مراقب باشید که این توفیق از شما سلب نشود.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدا در طول دوران دفاع مقدس افزود: این رشادت‌ها اکنون توسط پلیس در تمام ایام سال انجام می شود و پاداش این رشادت‌ها نزد خداوند متعال محفوظ است.

آیت الله ناصری عنوان کرد: خلافکاران و معتادان نیز مخلوق خدا هستند اما مسیر را خطا رفته‌اند و پلیس باید کمک کند که این فرد اصلاح شود که اگر یک نفر احیا شود، گویی یک جامعه احیا شده است.

تصاویر | دیدار فرماندهان نیروی انتظامی استان با آیت الله ناصری

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=8478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.