• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
در مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان یزد؛

موکب داران یزدی تجلیل شدند

  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
موکب داران یزدی تجلیل شدند

آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در مراسم تقدیر از موکب‌داران اربعین در سالن شهید منتظرقائم استانداری یزد ضمن قدردانی از تلاش‌های تمامی موکب‌داران اظهار داشت: همه ما باید شاکر خداوند متعال باشیم که فرصت خدمتگزاری به زائران امام حسین(ع) و قدم برداشتن در مسیر اهداف اباعبدالله(ع) را به […]

آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در مراسم تقدیر از موکب‌داران اربعین در سالن شهید منتظرقائم استانداری یزد ضمن قدردانی از تلاش‌های تمامی موکب‌داران اظهار داشت: همه ما باید شاکر خداوند متعال باشیم که فرصت خدمتگزاری به زائران امام حسین(ع) و قدم برداشتن در مسیر اهداف اباعبدالله(ع) را به ما داده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری‌هایی که باید از اجتماع بزرگ اربعین داشته باشیم، افزود: باید حکمت این اجتماع بزرگ را دریابیم که آیا حکمت آن فراهم آوردن زمینه‌های ظهور است یا آگاه کردن مردم دنیا یا وقت آن رسیده که آرمان بزرگ امام حسین(ع) در جامعه پیاده سازی شود.

آیت‌الله ناصری، اجتماع بزرگ اربعین را یک حرکت بزرگ الهی دانست و گفت: گرچه به ظاهر تحرکات مردمی در این حرکت عظیم وجود دارد اما واقعیت این است که جوشش اصلی این جریان، کار مردم و دولت‌ها نیست بلکه کار خداست و خدا می‌خواهد آرمان بزرگ امام حسین(ع) را در جامعه محقق کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: خدمت به زائران اربعین، توفیق بزرگی است که خداوند به خادمان زائران امام حسین(ع) داده و باید شاکر این توفیق بزرگ باشید.

وی با اشاره به روایتی در یکی از کتب معتبر بیان کرد: هرکس در مسیر امام حسین(ع) قدمی بردارد یا به زائران امام حسین(ع) کمکی کند، پاداش بزرگی نزد خداوند متعال دارد.

آیت‌الله ناصری تاکید کرد: همراهی زائران اربعین، تنها یاری امام حسین(ع) نیست بلکه یاری آرمان‌های امام حسین(ع)، یاری اسلام، یاری انقلاب، همراهی با امام زمان(عج) است و امیدواریم با این خدمتگزاری، زمینه‌های ظهور فراهم شود.

تصاویر / تجلیل از موکب داران اربعین حسینی

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=8523

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.