• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پیام تشکر آیت الله ناصری از حضور پرشور مردم در انتخابات

  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
پیام تشکر آیت الله ناصری از حضور پرشور مردم در انتخابات

بسم الله الرحمن الرحیم با همت و اراده مردم آگاه وشریف ایران اسلامی و استان یزد امتحانات یازدهم اسفند ماه به پایان رسید . برگ دیگر از صلابت و قدرت و خواستن مردم ورق خورد در حالی که دشمنان معاند و مزدور با شدت تمام تبلیغ در رای ندادن و دروغ پردازی با عناوین مختلف […]

بسم الله الرحمن الرحیم

با همت و اراده مردم آگاه وشریف ایران اسلامی و استان یزد امتحانات یازدهم اسفند ماه به پایان رسید .
برگ دیگر از صلابت و قدرت و خواستن مردم ورق خورد در حالی که دشمنان معاند و مزدور با شدت تمام تبلیغ در رای ندادن و دروغ پردازی با عناوین مختلف القاء ناامیدی می‌کردند.
این آرا جواب دندان شکنی بود به این نوع دروغ پردازان مزدور اجنبی که اگر سختی‌های معیشتی فراوان است اما دلمان با نظام جمهوری اسلامی است و به آن ایمان داریم و امید داریم که مشکلات بسرعت رفع گردد و قدرت ایران اسلامی پیش از پیش نمایان گردد .
باید به این مردم و دست اندرکاران انتخابات خسته نباشیدو دستمرزاد گفت و از این مردم سمیع و بصیر هزاران بار تشکر کرد و در خدمت رسانی به آنها همت مضاعف داشت و چرا که ما هرچه داریم به لطف و کرم خدای باریتعالی از مردم و اراده مردم و پشتیبانی آنهاست و انشاالله چنین هم خواهد بود.
لازم می‌دانم ازبرگزار کنندگان انتخابات اعم از وزارت کشور، صدا و سیما ، نیروی انتظامی و امنیتی و از مردم همیشه در صحنه تشکر و قدردانی نمایم و برای آنان موفقیت و سلامتی از خدای بزرگ مسئلت کنم.

محمدرضا ناصری کوچه بیوک

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

لینک کوتاه : https://adineyazd.ir/?p=9826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.